העולם נראה קצת שונה בטריילר חדש ל”דדפול ו-וולברין”

מתוך “דדפול ווולברין” (באדיבות Marvel / פורום פילם)

אולפני מארוול ודיסני משחררים טריילר מלא ל“דדפול ו-וולברין” (Deadpool & Wolverine) שמספק הפעם הצצה רחבה יותר לזוגיות הסבוכה של הצמד הכי מוזר בעולם “הנוקמים”.

אחרי הטיזר הראשון שפורסם בפברואר, אנו כבר יודעים שדדפול (ראיין ריינולדס) יעשה דרכו למקומות העמוקים ביותר ביקום הקולנועי של מארוול, וספציפית למשרדי ה-TVA מהסדרה “לוקי“. בסיום אותו הטיזר זכינו למבט חטוף בוולברין (יו ג’קמן), וכעת אנו זוכים לראות את הפגישה הרשמית שלהם.

הטריילר מציג לנו גרסה של וולברין ממציאות בה הוא איכזב את האקס-מן ואת העולם כולו, וכעת מבלה את ימיו בדכאון בבר בו הוא לא רצוי. הגאולה שלו תגיע כאשר דדפול יינחת בעולמו ויגייס אותו למשימה חשובה במיוחד.

בידיעה כי וולברין הוא גיבור עם ניסיון בהצלת עולמות, דדפול מקווה כי יסייע לו להציל את הגרסה החלופית של עולמו שלו – בה ונסה (מורנה בקארין) עדיין בין החיים. הגיבור בעל הפה המלוכלך לא בדיוק מנוסה בלעשות סדר בעולם, וחייב את עזרתו של וולברין – אך נראה כי הגרסה הזו של כוכב האקס-מן אינה הירואית כמו הגרסאות שהכרנו.

בהמשך הטריילר אנו רואים הצצה לנבלית של הסרט, קסנדרה נובה, בגילומה של אמה קורין (“הכתר”). נובה היא נבלית עם קשר מיוחד לפרופסור אקסבייר, כוחות דומים ומראה כמעט זהה. בספרי הקומיקס של מארוול ישנן מספר גרסאות לסיפור דמות, ואחת מהן היא שנובה הייתה במקור אחותו התאומה של אקסבייר, אותה הוא הרג כשזיהה שהיא מרושעת.

הטריילר מסתיים בהפתעה, כאשר דדפול ו-וולברין קופצים אל תוך אחד מהפורטלים שמשגרים את סטיבן סטריינג’ ו-וונג בין מימדים בסרטי “דוקטור סטריינג'”. טרם ידוע האם השניים צפויים להגיע להופעת אורח בסרט החדש.

מתוך
מתוך “דדפול ווולברין” (באדיבות Marvel / פורום פילם)

הפרק השלישי בקורותיו של דדפול מגיע מאת הבמאי שון לוי (“דברים מוזרים”, “פרויקט אדם”), שהבהיר כי בעיניו לא מדובר בסרט שלישי של “דדפול” אלא בסרט משותף לצמד, קצת בדומה לאיך ש”המארוולס” התמקד באופן שווה בשלוש גיבורות ולא בהכרח היווה המשך לקפטן מארוול“.

אל צוות השחקנים חוזרים רוב דלייני וקארן סוני בתפקידיהם כשוגר בר ודופינדר בהתאמה. עוד יצטרפו מת’יו מקפדיין (“יורשים”), ג’ניפר גרנר (“אלקטרה”) ושיולי קוצונה (“פלישה”).

“דדפול ו-וולברין” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-25 ביולי, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים