ביטס מציגה את אוזניות ה-Beats Solo 4 ו-Beats Solo Buds

אוזניות ה-Beats Solo 4 (מקור Beats)

ביטס (Beats), הנמצאת בבעלותה של אפל (Apple), הכריזה על ה-Beats Solo 4, אוזניות קשת חדשות בעלות דרייברי 40 מ”מ עם תמיכה בטכנולוגיית שמע היקפי וזמן סוללה ארוך של עד 50 שעות. לצידן חשפה החברה גם את ה-Beats Solo Buds, אוזניות TWS אלחוטיות זעירות המציעות זמן שימוש ארוך במיוחד של עד 18 שעות בטעינה בודדת.

צמד אוזניות ה-Solo החדש מיועד למשתמשי אפל ואנדרואיד ומגיע עם תמיכה בטכנולוגיית החיבור המהיר של אפל וגוגל, המאפשרות לחבר את האוזניות למכשיר בלחיצת כפתור בודד, בנוסף לאפשרות לאיתור האוזניות דרך רשת ה-Find My של אפל או Find My Device החדשה של גוגל.

מה חדש ב-Beats Solo 4

כפי שנחשף בתחילת החודש, ביטס הציגה רשמית את אוזניות ה-Solo 4, דגם ההמשך לאוזניות ה-Beats Solo 3 שהוכרזו עוד ב-2016.

האוזניות החדשות מגיעות במשקל של 217 גרם בלבד, כאשר הן משלבות עיצוב מעודכן עם דרייברי 40 מ”מ מותאמים יחד עם תמיכה בשמע היקפי (Spatial Audio) וזיהוי תנועות הראש של המשתמש (dynamic head) לקבלת חווית שמע הדומה להאזנה ל-64 רמקולים בו זמנית לפי החברה.

אוזניות ה-Beats Solo 4 (מקור Beats)
אוזניות ה-Beats Solo 4 (מקור Beats)

מבחינת זמן הסוללה שלהן, אוזניות ה-Solo 4 החדשות יציעו למשתמש עד 50 שעות שימוש בטעינה אחת עם תמיכה בטעינה מהירה המספקת 5 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד, כאשר ניתן להשתמש באוזניות גם ללא סוללה טעונה באמצעות חיבור 3.5 חוטי או USB-C באמצעות ה-DAC המובנה בהן.

הכירו את Beats Solo Buds

יחד עם דגם ה-Solo 4, החברה הציגה באופן פחות צפוי גם את ה-Solo Buds, אוזניות TWS המגיעות בעיצוב ארגונימי במיוחד, עם מארז הנשיאה הקטן ביותר של החברה עד היום, דבר המתאפשר לאור העובדה כי המארז לא כולל סוללה מובנית, כאשר הן מציעות למשתמשים תג מחיר נמוך ואיכות שמע גבוהה.

אוזניות ה-Solo Buds יציעו עד 18 שעות שימוש בטעינה אחת, כאשר מארז הנשיאה של האוזניות לא כולל סוללה מובנית לטעינה נוספת, אלא מציע טעינת Fast Fuel מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד דרך חיבור ה-USB-C.

אוזניות ה-Beats Solo Buds (מקור Beats)
אוזניות ה-Beats Solo Buds (מקור Beats)

זמינות ומחירים

אוזניות ה-Beats Solo 4 החדשות זמינות למכירה במחיר של 200 דולר (כ~748 ש”ח).

אוזניות ה-Beats Solo Buds יהיו זמינות למכירה מחודש יוני הקרוב במחיר של 80 דולר (כ~299 ש”ח).

את אוזניות ה-Solo 4 יהיה ניתן להשיג בצבע שחור, ורוד או כחול, כאשר אוזניות ה-Solo Buds יהיו זמינות בצבע לבן, שחור, אדום שקוף וסגול.

אפשרויות הצבע של אוזניות ה-אוזניות ה-Beats Solo 4 ו-Beats Solo Buds (מקור Beats)
אפשרויות הצבע של אוזניות ה-אוזניות ה-Beats Solo 4 ו-Beats Solo Buds (מקור Beats)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים