הוכרז: SanDisk Desk Drive – כונן SSD חיצוני ליוצרי תוכן בנפח 8TB

כונן SanDisk Desk Drive (מקור WD)

ווסטרן דיגיטל (Western Digital), יצרנית פתרונות האחסון המוכרת, הכריזה על ה-SanDisk Desk Drive, כונן SSD חיצוני ושולחני ממותג סנדיסק (Sandisk), המגיע בנפחים של 4TB או 8TB ומיועד לשמש כפתרון גיבוי ואחסון קבצים עם מהירות העברת נתונים של עד 1000MB/s.

כונן ה-SanDisk Desk Drive החדש של החברה מצטרף לליין הנרחב של פתרונות האחסון השונים אותם החברה מציעה, בהם כונני SSD שונים דוגמת ה-SanDisk Extreme PRO Portable SSD V2 (סקירה).

הכונן החדש הוא פתרון אחסון יעודי ליוצרי תוכן ומשתמשים עסקיים הזקוקים לנפח אחסון גדול ונייד עבור תמונות ווידאו ומשמש גם כפתרון גיבוי באמצעות תוכנת ה-Acronis True Image אותה ניתן להוריד מאתר החברה.

בניגוד לכונני SSD חיצוניים קטנים וקלים יותר, ה-SanDisk Desk Drive מגיע בעיצוב מרובע עם פינות עגולות ובגודל של 99.2×99.2 מ”מ, בעובי של 40.2 מ”מ ובמשקל של 268 גרם.

כונן SanDisk Desk Drive (מקור WD)
כונן SanDisk Desk Drive (מקור WD)

הוא נועד להיות פתרון שולחני ופחות נייד לאור הצורך לחבר לכונן מטען יעודי נפרד, בנוסף לחיבור ה-USB-C 3.2 Gen 2 הבודד המיועד להעברת נתונים, שתומך במהירות קריאה רציפה של עד 1000MB/s וכתיבה רציפה של עד 900MB/s.

כונן ה-SanDisk Desk Drive החדש זמין במחיר של 380 ו-700 דולר (כ~1411 ו~2599 ש”ח) לנפח של 4TB ו-8TB, בהתאמה.

בשנה הבאה, החברה צפויה להציג גרסאות נוספות בנפח כפול של עד 16TB.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים