LG רומזת על סדרת מכשירים חדשה – חשיפה ב-MWC?

lg-mwc-teaserבעוד פחות מ-20 יום ייפתחו בברצלונה שעריה של תערוכת MWC 2013, בה יחשפו יצרניות הסמארטפונים והטאבלטים הגדולות את מכשירי הדגל שלהן לשנה הקרובה. רשת האינטרנט כבר עמוסה בשמועות על כמה מהמכשירים הללו כדוגמת HTC M7, Nokia EOS, Samsung Galaxy Tab 3 ועוד רבים נוספים, אולם חברה אחת ששמרה עד כה על פרופיל נמוך היא LG שחשפה אתמול בעמוד הפייסבוק שלה כי תכריז בקרוב על סדרת מכשירים חדשה. התזמון לא משאיר הרבה מקום לספק – זה יקרה ככל הנראה ב-MWC.

מלבד הכיתוב “חשיפתה של סדרה חדשה”, התמונה של LG לא חושפת או מרמזת פרטים כלשהם על המכשירים. בתיאור התמונה, כתבה LG “ראו איזו הפתעה יש לנו בשבילכם הפעם, עם ייחוד בלתי צפוי“. נכון לעכשיו קשה לקבוע באופן מדויק על איזה ייחוד מדברת LG, אך ההימור הכי טוב שלנו הוא ש-LG תמשיך את המסורת ותציג מכשירים בעלי מסך באיכות גבוהה מאוד. עם זאת אסור לנו להתעלם מהעובדה ש-LG ידועה בתור אחת החלוצות הגדולות של מכשירי תלת ממד לסלולר, כך שיכול להיות שתחשוף מכשיר עם יכולות תלת ממד מתקדמות מאוד ביחס ליכולות הקיימות. כמו כן, אל לנו לשכוח כי LG היא גם חלוצה בכל הקשור למסכים גמישים וכאשר סמסונג נושפת בעורפה עם פיתוח של מכשיר גמיש משלה, יכול להיות ש-LG רוצה לזכות בבכורה ולהשיק כבר עכשיו מכשיר גמיש.

אין ספק שתערוכת MWC הולכת להיות מאוד מסקרנת השנה ומסתמן כי היצרניות הגדולות מתכננות להשיק מכשירים פורצי גבולות. לא משנה מה LG או כל יצרנית אחרת תכריז, אנחנו נהיה כאן בכדי לדווח על כך.

מה לפי דעתכם תחשוף LG?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים