סמסונג מביאה את חווית ה-Galaxy Note 3 למשתמשי אנדרואיד

note-3-experienceסמסונג שחררה לחנות ה-Play Store של גוגל אפליקצייה בשם ״חווית ה-Galaxy Note 3״ שנועדה להדגים את הפיצ׳רים השונים ולהעביר את החוויה הכללית של שימוש במכשיר ה-Galaxy Note 3. היישום כולל מדריכים וסרטונים המדמים פיצ׳רים שונים כמו: Air Command, חלון מפוצל ועוד. כמו כן, האפליקציה מדגימה את ההתממשקות מול שעון ה-Galaxy Gear החכם של החברה.

על פי סמסונג, היישום יעבוד בצורה מיטבית על מכשירי אנדרואיד מגרסת Jelly Bean 4.1 ומעלה, במסכים בעלי רזולוציה של 1080×1920 ובמעבדים בתדר שעון של החל מ-1.4GHz. סמסונג לא הראשונה שמנסה לשווק את ממשק המשתמש שלה דרך הדגמה ישירה לצרכן, בעבר עשתה זאת חברת מיקרוסופט באמצעות אפליקציית ווב (Web) שנועדה לספק את חוויית מערכת ההפעלה פרי פיתוחה Windows Phone וגם בלאקברי עשתה דבר דומה עם מערכת ההפעלה Blackberry OS 10.

אי שם בסוף שנת 2011 הכריזה סמסונג על פאבלט ה-Galaxy Note, סמארטפון ראשון מסוגו בעל מסך גדול במיוחד ועט סטיילוס חכם שהתחיל את קטגוריית ה”פאבטלים” (סמארטפונים בגודל קרוב לזה של הטאבלטים). תוך זמן קצר המכשיר נחל הצלחה מסעירה ומיליוני יחידות נמכרו, זאת על אף הרמות הגבה של המבקרים בשל גודל המסך יוצא הדופן. מאז, פאבלטים הפכו דבר שבשגרה ומתחרים שונים קמו לסדרת ה-Note המצליחה של סמסונג. אולי זו הסיבה שדווקא עכשיו, כאשר מכשירי פאבלט מתקדמים כמו ה-HTC One Max ו-Sony Xperia Z Ultra מוצעים לצרכן, מרגישה סמסונג צורך להדגיש את יתרונותיה על פני המתחרים. כאמור, יישום ה-Galaxy Note 3 Experience זמין בחנות הPlay Store כבר עכשיו.

(מקור: PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים