סוני פלייסטיישן 4 תגיע לישראל בינואר 2014

PS4-Controller

חברת ישפאר, היבואנית הרשית של קונסולת המשחקים סוני פלייסטיישן בישראל, צפויה להשיק את הפלייסטיישן 4 בישראל בחודש ינואר 2014, ולא בסוף החודש הנוכחי כפי שסברנו עד כה. הקונסולה תימכר במחיר המוערך בשלב זה בכ-2,500 ש”ח, כאשר כבר בשבועות הקרובים מתעתדת החברה להחל במכירה המוקדמת של קונסולת המשחקים.

זמן רב עבר מאז הכריזה סוני על קונסולת המשחקים החדשה בחודש פברואר השנה. הפלייסטיישן 4 מגיעה כשבע שנים לאחר קודמתה ומציגה שיפורים ניכרים בצד החומרה, העיצוב כמו גם באיכות המשחקים שיותאמו לקונסולה. השקתה של הפלייסטיישן 4 החלה ב-15 בנובמבר בארה”ב ובקנדה, ואם תעמוד ישפאר בתאריך היעד שהציבה להשקתה בחודש ינואר 2014, נזכה לראותה בישראל כחודשיים בלבד לאחר תאריך ההשקה הראשוני.

ביממה הראשונה להשקתה הצליחה סוני למכור יותר ממיליון יחידות של קונסולת המשחקים, ומספר ימים לאחר מכן, הודיעה המתחרה מיקרוסופט כי גם קונסולת המשחקים שלה צלחה את רף המכירות של מיליון קונסולות עם ה-XBOX One שלה.

להשוואה בין ה-Playstation 4 ל-XBOX One

שתי הקונסולות הוצגו באור שלילי לאחר דיווחים חוזרים של משתמשים על תקלות שונות שחוו, אולם עפ”י הצהרת החברות מדובר בכמות מזערית של משתמשים אשר חוו את התקלות. בסוני דיווחו כי מספר המכשירים המושפעים מהתקלות עומד על פחות מ-0.4% מכלל היחידות שנשלחו ללקוחות ביום ההשקה, בעוד במיקרוסופט לא ציינו את היקף התקלות, אך החברה הציעה למשתמשים שחוו אותן וזקוקים להחלפת הקונסולה גם משחק במתנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים