מבצעי סוף שנה ב-012 מובייל: חבילה ללא הגבלה ב-59 שקלים

012-year-end-specialsשוק הסלולר הישראלי מסרב לשקוט: מותג הסלולר “012 מובייל” אשר נמצא בבעלותה של חברת פרטנר, הציג הבוקר 3 חבילות שירות חדשות לכלל הלקוחות – חדשים וקיימים. שתיים מהחבילות מציעות תכנית ללא הגבלה במחיר מוזל למשך שנה אחת ואילו השלישית, פשוטה יותר, מוצעת במחיר חודשי קבוע של 9.08 שקלים.

חבילת ה-Unlimited הראשונה מציעה שיחות והודעות SMS ללא הגבלה ותעבורה של 3GB בגלישה סלולרית. לאחר חציית הרף, תתבצע האטת מהירות. עלות החבילה 59 שקלים בחודש למשך שנה שלמה, ולאחר מכן יעלה המחיר ל-92 שקלים. חבילת ה-Unlimited השניה מגדילה את תעבורת הגלישה הסלולרית ל-5GB ומציעה בנוסף 500 דקות שיחה ל-42 יעדים ברחבי העולם. מחירה של חבילה זו 79 שקלים בחודש, ולאחר שנה יעלה מחירה ל-119 שקלים.

החבילה השלישית, Basic שמה, מיועדת עבור מי שזקוק לחבילה בסיסית הכוללת 60 דקות שיחה, 60 הודעות SMS ותעבורת גלישה בנפח 100MB. עלותה של חבילה זו קבועה ועומדת על 9.08 שקלים בחודש. משתמש שיהיה מעוניין בהרחבת תעבורת הגלישה יוכל לשלם בנוסף 19 שקלים עבור 1 ג’יגה-בייט, 29 שקלים עבור 2 ג’יגה-בייט, או 39 שקלים עבור 3 ג’יגה-בייט.

יחד עם ההודעה על השקת החבילות החדשות, מדגישים ב-012 מובייל שחבילת הסלולר הקודמת, אשר הציעה שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, תעבורת גלישה של 3GB ו-500 דקות ל-42 יעדים בחו”ל, עדיין זמינה להצטרפות. מחירה נותר כשהיה – 69 שקלים בחודש.

המחיר או השירות?

012mobile-thumb“012 ממשיכה להעניק ללקוחות את מגוון ההצעות הרחב ביותר המותאם לכל דפוסי השימוש, במחירים משתלמים ובנגישות מלאה באתר האינטרנט ובסלולר ובפריסה בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ. ההצעות סוף השנה החדשות מעניקות ללקוחות תמהיל שימוש מלא הכולל שיחות, הודעות, נפח גלישה ושיחות לחו”ל במחיר אטרקטיבי ביותר”, ציין אורי וטרמן, מנכ”ל 012 סמייל.

בעוד 012 מובייל ויתר המתחרות ממשיכות להציג מפעם לפעם קרבות משעממים בזירת המחירים, אף לא אחת מהן מציעה שירותים מעניינים ושימושיים כמו אלו שמציעה “גולן טלקום” במסגרת תכניות ה-Unlimited שלה. ומכאן עולה השאלה –  מהו הגורם המשפיע ביותר על בחירתכם בספק הסלולר – המחיר, או השירות?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים