הדלפה: עדכון KitKat בדרכו למכשירי סמסונג מדגמי השנתיים האחרונות

android-kitkat-galaxy-s3

בחודשים הקרובים יזכו מכשיריה הרבים של סמסונג בדגמים הישנים יותר לקבל עדכון לגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה אנדרואיד. KitKat מציעה תכונות חדשות, אשר מטיבות עם מכשירים בעלי זכרון RAM בנפח נמוך ולכן מהווה עדכון מיוחל במיוחד עבור אותם משתמשים שבבעלותם המכשירים הישנים יותר של החברה. את מועדי העדכון לאנדרואיד KitKat של מספר מכשירים מבית סמסונג חושף מסמך מודלף ובו חדשות רעות עבור בעלי מכשיר הגלקסי S3.

המסמך המודלף הגיע לידיהם של עורכי אתר SamMobile ולטענתם הוא נושא מידע מהימן. מפורטים בו עשרה מכשירים, לצידם מצויינים מועדי שחרור העדכון כמו גם סטטוס הבדיקות נכון לתאריך 25 באפריל וכן קוד גרסת התוכנה.

ראשון מבין המכשירים לקבל את העדכון הוא מכשיר ה-Note 2 בגרסת GT-N7100, לו שוחרר העדכון עוד בחודש שעבר. אחריו בתור עומדות גרסאות ה-LTE של Note 2 מדגם GT-N7105 והגלקסי S3 מדגם GT-I9305 וכן מכשיר ה-Note 3 Neo. אלו צפויים לקבל את העדכון עוד החודש. שאר המכשירים בטבלה, בינהם גלקסי Galaxy S4 mini ומכשירי ה-Mega יקבלו את העדכון בחודש יוני הקרוב.

kitkat-Update-status

ההפתעה המאכזבת היא כאמור ביטול העדכון בשלב זה עבור מכשיר הגלקסי S3 בגרסתו הבינלאומית (GT-I9300). זהו לא רק המכשיר הישן ביותר מבין המכשירים בטבלה ובעל נפח זכרון ה-RAM הנמוך ביותר, אלא גם המכשיר בעל מספר המשתמשים הגבוה ביותר. ב-2012 מכשיר הגלקסי S3 נמכר בעולם ב-50 מיליון יחידות ונותר עד כה הדגם הנמכר ביותר של החברה. לדברי המקור שסיפק את המסמך, בסמסונג לא הצליחו להתאים את תוכנת ה-TouchWiz לגרסת האנדרואיד החדשה ולמנוע מהממשק הצבעוני להפסיק את פעולתן של תכונות מערכת חיוניות.

S3-Dev-Report

לא ניתן לומר האם המכשירים המפורטים יקבלו את העדכון ישירות בשיטת OTA, או שזה יהיה זמין רק דרך תוכנת ה-Kies של סמסונג. שם ייתכן כי כבר מחכה העדכון עבור בעלי מכשיר ה-Note 2.

(מקור – SamMobile)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים