מיקרוסופט מכריזה על Windows 8.1 with Bing עבור מחשבים זולים

Windows-8.1-with-bingענקית התוכנה מיקרוסופט חושפת גרסה חדשה של מערכת ההפעלה חלונות – Windows 8.1 with Bing, בעבורה יידרשו יצרניות החומרה לשלם מחיר נמוך יותר משהיו משלמות על הגרסה הרגילה. בכך, תאפשר מיקרוסופט קביעת תג מחיר נוח למחשבי PC וטאבלטים “פשוטים” המיועדים לשימוש ביתי.

בניגוד למה שאולי נדמה, השימוש ב-Windows 8.1 with Bing לא יציע חוויה שונה מזו של הגרסה הרגילה. השוני היחידי יתבטא בכך שמנוע החיפוש בינג (Bing) יוגדר כברירת מחדל בדפדפן האינטרנט. ביכולתו של המשתמש להחליף את מנוע החיפוש באחד אחר אם ירצה, אך במיקרוסופט כנראה מסתמכים על כך שמרבית המשתמשים לא עושים זאת.

windows-blueגרסה זו של מערכת ההפעלה Windows איננה מיועדת למכירה עבור לקוחות פרטיים: רשאיות להשתמש בה רק יצרניות החומרה אשר משווקות מחשבים וטאבלטים. החברה לא מפרסמת את עלות הרישוי של הגרסה החדשה או כיצד היא מגדירה מחשב “זול”, אך ברור כי מהלך זה בא במטרה למזער את סלידת היצרניות ממערכת ההפעלה “חלונות” ולמנוע מעבר לשימוש באנדרואיד המוצעת ללא תשלום.

ההכרזה על Windows 8.1 with Bing מגיעה כמעט חודשיים לאחר הודעתה של מיקרוסופט על השינוי בתנאי הרישוי של מערכות ההפעלה Windows 8.x ו-Windows Phone 8.x. כחלק ממאמציה להרחבת תפוצת מערכות ההפעלה שלה, הודיעה החברה כי רישיון שימוש יועניק ללא תשלום עבור מכשירים בעלי מסך קטן מ-9 אינץ’.

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים