השעון החכם Gear A יכיל מסך עגול עם מסגרת מסתובבת לצורך ניווט בממשק

בעוד כשבועיים תקיים סמסונג את אירוע ה-UnPacked השני שלה לשנת 2015, בו תכריז על ה-Galaxy Note 5 ו-Galaxy S6 Edge Plus. בחודשים האחרונים מסרו דיווחים רבים ברשת כי לצד צמד המכשירים, תכריז סמסונג גם על הדור הבא של השעונים החכמים מבית ייצורה, ה-Gear A (שם קוד: Orbis).

לאחר שאיששה את ההערכות כי ה-Gear A יספק למשתמשיו מסך עגול וממשק חדש לחלוטין, כאשר שחררה את ערכת הפיתוח למפתחים, אישרה, הענקית הדרום קוריאנית, אם כי בעקיפין, כי שעונה החכם החדש יכיל מסגרת מסתובבת המשמשת כגלגלת ניווט.

בדברים, שנמסרו במהלך כנס המפתחים השנתי של מערכת ההפעלה Tizen לא נמסר כי פיצ’ר הגלגלת סביב מסגרת השעון ימצא ב-Gear A באופן ספציפי, אך נציג החברה ציין בדבריו כי פונקציה זה, המאפשרת לשלוט על המכשיר באמצעות סיבוב מסגרת השעון, תהפוך למציאות בגרסה 2.3.1 החדשה של מערכת ההפעלה Tizen.

Samsung Gear A Bezel Ring Gadgety

למרות שסמסונג לא אישרה באופן ישיר כי הפיצ’ר יקח חלק בשעון הבא שלה, ניתן להניח כי אכן זהו המצב הודות לאינספור דיווחים קודמים. אותם דיווחים מוסרים גם כי ה-Gear A יכלול מעבד כפול ליבות מסוג Exynos 3472 וכן את המאיץ הגרפי Mali-400, זיכרון RAM בנפח 768MB, זיכרון אחסון על סך 4GB, סוללת 250mAh, שבב GPS ייעודי ותמיכה בקישוריות בלוטות’ ו-WiFi.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים