שמועה: ספינת הדגל הבאה מבית וואן פלוס תקרא OnePlus 5

OnePlus 3T OnePlus 3T

וואן פלוס, אחת מיצרניות הסמארטפונים הבולטות ביותר בכותרות אתרי הטכנולוגיה בשנתיים האחרונות, תכנה את ממשיך דרכו של ה-OnePlus 3T הצעיר וסמארטפון הדגל הבא בייצורה בשם המסחרי OnePlus 5 ובכך תדלג על השם OnePlus 4 אותו ציפינו שתצמיד למכשיר. זאת על פי שמועה חדשה שהתפרסמה מוקדם יותר השבוע והגיעה אלינו דרך אתר Phone Radar.

לטענת השמועה, הסיבה לכך שהחברה תדלג מ-OnePlus 3/3T ישירות ל-OnePlus 5, טמונה באמונה תפלה עתיקת יומין שקרויה בשם טטראפוביה (Tetraphobia) ומשמעותה סלידה או פחד מהספרה 4. הסיבה לפחד, אשר שורר בעיקר במדינות במזרח אסיה ומתבטא גם בדילוג על הספרה במעליות, בתי מלון, בתי חולים ועוד, היא הדימיון של צורת ההגייה של הספרה למילה “מוות” בשפה הסינית והקוריאנית.

הצצה לאחור

נוסף על כך, נמסר כי דגם ה-OnePlus 5, הוא כמובן דגם הוואן פלוס 4 עליו שמענו מספר פעמים במהלך השבועות האחרונים, יביא עימו מבנה עשוי קרמיקה בדומה לזה שהגיע עם מכשיר הפרימיום לשוק הביניים OnePlus X. מלבד המצויין מעלה ועל פי שמועות ודיווחים קודמים, צפוי המכשיר להציע מערך צילום כפול בעל תמיכה במציאות רבודה ומשולבת (Augmented Reality ו-Mixed Reality) ומערכת שבבים מדגם Snapdragon 835 בייצור קוואלקום האמריקאית. בחלקו הקדמי של המכשיר, נמסר בדיווח אחר, ישולב  צג Super AMOLED (או Optic AMOLED) בגודל של 5.5/5.3 אינץ’ וברזולוציית 2K.

הכרזת ה-OnePlus 5 (או OnePlus 4) צפויה להתרחש בין החודשים יוני-יולי בקיץ 2017. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים