רשמי: OnePlus 2 ימכר דרך אתר החברה ללא צורך בהזמנה

יצרנית הסמארטפונים הסינית הצעירה, וואן-פלוס, מודיעה כי תפסיק למכור את מכשיר הדגל OnePlus 2 דרך שיטת ההזמנות השנויה במחלוקת, כחמישה חודשים בלבד לאחר הכרזתו הרשמית בחודש יולי האחרון.

את הדברים מפרסמת החברה במערכת הפורומים הרשמית שלה, שם כותבת כי החל מה-5 בדצמבר, לקראת פתיחת עונת החגים האמריקאית, יהיה זמין סמארטפון הדגל OnePlus 2 לרכישה דרך אתר החברה ללא כל צורך בהזמנה. למעשה, מבטיחה החברה כי אלו מבין המשתמשים שיקדימו להזמין את המכשיר בין ה-5 ל-7 בדצמבר, יקבלו אותו בדיוק בזמן לחגים.

OnePlus מסרה בפורום הרשמי שלה:

לעולם לא תצטרכו שוב הזמנה על מנת לרכוש את ה-OnePlus 2. אנו גאים מאוד שבאפשרותנו להפוך את ה-OnePlus 2 לזמין לרכישה ללא הזמנה כה מוקדם, ואנו מקווים שצעד זה יהפוך את השגת OnePlus 2 לחוויה משמחת וקלה.

נזכיר כי הסמארטפון הראשון של היצרנית, OnePlus One, הפך זמין לרכישה מבלי הצורך להשתמש בהזמנה לאחר כשנה מיום השקתו. כך, בהחלט ניתן להתייחס לזמן אותו לקחה היצרנית עד אשר ביטלה את מערך ההזמנות של הוואן פלוס 2, שנמדד בכחמישה חודשים, לקצר במיוחד.

קריאה נוספת: OnePlus 2 – מתקשה לשמור על ההצלחה

עבור המשתמשים הישראלים לא מדובר בבשורה של ממש, שכן המכשיר זמין לרכישה בייבוא רשמי מזה זמן מה, עבור 2,499 שקלים. עם זאת, במקרה ותחליטו לייבא את המכשיר באופן אישי, תפרדו לשלום מסכום של כ-2,000 שקלים (לאחר מיסים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים