כל מה שרציתם לדעת על הגלקסי S7 – תשובות לשאלות שלכם

Galaxy S7 (צילום: גאדג'טי) Galaxy S7 (צילום: גאדג’טי)

הבוקר (ב’, 14.3) השיקה סמסונג בישראל את מכשירי הגלקסי אס 7 וה-S7 אדג’ ורגע לאחר מכן הציפו את תיבת המייל של מערכת האתר שאלות רבות אודות המכשיר. על כן, החלטנו שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא לחשוף בפניכם את כל הפרטים המידיים אודות ה-Galaxy S7, אותו קיבלנו כעת לסקירה מלאה.

כל השאלות עליהן נספק תשובות בכתבה זו נוגעות למכשיר ה-Galaxy S7 עם נפח אחסון של 32 גיגה-בייט. יש לכם שאלות נוספות? ספרו לנו בתגובות ונוסיף את התשובות לפוסט המתעדכן.

סנאפדרגון או אקסינוס?

בין אם ידעתם ובין אם לא, סמסונג עושה שימוש בשתי מערכות-על-שבב שונות במכשירי סדרת הגלקסי מזה מספר שנים. הדגמים השונים של הגלקסי אס 7 מגיעים בשתי גרסאות, האחת כוללת את המערכת-על-שבב Snapdragon 820 מבית קוואלקום ואילו השניה מגיעה עם ה-Exynos 8890 בייצורה של סמסונג.

בישראל נוהגת החברה להציג את דגם האקסינוס של המכשיר והדבר אינו שונה גם הפעם. ה-Galaxy S7 מגיע עם מעבד מתומן ליבות המורכב מ-4 ליבות חזקות בתדר 2.2Ghz ו-4 נוספות עבור פעולות יומיומיות בתדר 1.6Ghz.

[ad]

כמה מקום פנוי יש במכשיר?

חלק חשוב נוסף לגביו שאלתם הוא נפח האחסון הפנוי במכשיר לאחסון קבצים. כידוע, רק בגלל שעל קופסת המכשיר רשום 32GB, אין הדבר אומר כי תוכלו לעשות שימוש בכל הנפח.

המקום אותו תופסים קבצי המערכת במכשיר הגלקסי אס 7 עומד על 7.27 גיגה-בייט על פי הגדרות המכשיר של סמסונג. נעזרנו במספר אפליקציות חיצוניות על מנת לאשר בדיוק כמה מקום פנוי יהיה זמין עבורכם לאחסון קבצים והממוצע עומד על כ-24.5 גיגה-בייט.

העברת קבצים מהאייפון\אנדרואיד בעזרת כבל

העברת נתונים בין Galaxy S7 ו-iPhone 6S (צילום: גאדג'טי)
העברת נתונים בין Galaxy S7 ו-iPhone 6S (צילום: גאדג’טי)

בתוך קופסת ה-Galaxy S7 הוסיפה סמסונג מתאם קטן ופשוט אשר מצידו האחד מחבר MicroUSB ומצידו האחר מחבר USB סטנדרטי. מתאם זה ניתן לחיבור למכשיר הגלקסי אס 7 לצורך העברת קבצים ממכשירים אחרים ללא צורך בחיבור לאינטרנט.

תוכלו לחבר את המתאם למכשיר ולהזין דרכו כל כבל USB. בדרך זו, ובאמצעות תוכנה ייעודית שזמינה על גבי מכשיר ה-S7, תוכלו להעביר קבצים (סרטים, תמונות וכו’) בקלות אפילו ממכשיר האייפון.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי מכשיר אייפון 6S זוהה באופן מיידי והתאפשרה העברת הקבצים, אולם חשוב לציין שאם זיהה ה-Galaxy S7 כי יש יותר מידע על המכשיר השני מאשר הוא יכול להכיל, תתבטל ההעברה. למשל, אם תנסו להעביר 40 גיגה-בייט של תמונות מהאייפון לגלקסי אס 7 עם נפח אחסון פנוי של 24.5 גיגה – זה לא יילך.

מבחן ביצועים

אף שאנו נוהגים להסתייג ממבחני הביצועים, אתם ביקשתם ולכן תקבלו. במבחן ביצועים שערכנו למכשיר דרך אפליקציית מבחני הביצועים AnTuTu קיבל הגלקסי אס 7 ציון של 128,590 בבדיקה הראשונה ו-130,967 בבדיקה החוזרת.

מבחן ביצועים Galaxy S7 (צילום: גאדג'טי)
מבחן ביצועים Galaxy S7 (צילום: גאדג’טי)

כמה הופחתה בליטת המצלמה?

במעבר של סמסונג לעיצוב החדש המשלב מתכת וזכוכית בשנה שעברה, ניתן היה להבחין בבליטה גדולה של המצלמה מהמכשיר. הדבר חזר בדגמי ה-Galaxy S6, ה-S6 edge וגם בדגמי ה-Note 5 וה-Galaxy S6 edge Plus.

עם ה-Galaxy S7 שינתה סמסונג את המבנה והמכשיר כעת עבה יותר, מה שמאפשר להכניס לתוכו סוללה גדולה יותר וגם לצמצם באופן משמעותי את בליטת המצלמה בגבו. אז כמה בולטת כעת המצלמה? לא הרבה כלל – הבליטה הופחתה באופן משמעותי, אולם כשתניחו את המכשיר על השולחן ותנסו לנדנד אותו הוא עדיין יתנדנד.

Galaxy S7 (צילום: גאדג'טי)
Galaxy S7 (צילום: גאדג’טי)

איך המידות של המכשיר מול אייפון 6S?

הגלקסי אס 7 והאייפון 6 אס הם כנראה המתחרים העזים ביותר הקיימים כעת בשוק, ומשתמשי האייפון ידועים בדרישה שלהם למכשיר קומפקטי שיאפשר אחיזה נוחה גם ביד אחת. עם מסך גדול יותר של 5.1 אינץ’, לעומת 4.7 אינץ’ באייפון 6 אס, נדרשת השאלה “האם אני ארגיש שינוי במעבר בין שני המכשירים מבחינת נוחות?”

על הנייר, מידותיו של הגלקסי S7 מעט גדולות יותר. עוביו עומד על 7.9 מ”מ לעומת 7.1 מ”מ באייפון, רוחבו 69.6 מ”מ לעומת 67.1 מ”מ באייפון וגובהו עומד על 142.4 מ”מ לעומת 138.3 מ”מ באייפון 6S.

Galaxy S7 מול iPhone 6S (צילום: גאדג'טי)
Galaxy S7 מול iPhone 6S (צילום: גאדג’טי)

בעוד מדובר במכשיר מעט גדול יותר, אין הדבר אומר כי הוא לא נוח לאחיזה ביד. ממש כמו האייפון 6S, הוא אינו מושלם לאחיזה ביד אחת, אבל בהחלט אפשר להשתמש בו ביד אחת. הוא קל למדי (152 גרם לעומת 143 גרם באייפון 6S) ונוח לאחיזה. הוא חלקלק בשל השימוש בגוף העשוי מתכת, אולם פחות חלק מגופו של האייפון.

האם ניתן לכבות את המסך שדולק תמיד?

הגלקסי אס 7 מציע פונקציה השומרת על המסך דולק בתצוגה חסכונית גם לאחר שנכבתה התצוגה הראשית. על גבי המסך הזה תוכלו לבחור לראות את השעון והתאריך בסגנונות שונים או לחלופין את לוח השנה או תמונה לבחירתכם.

מי שלא מעוניין בתצוגה הפועלת תמיד, ישמח לדעת כי היא ניתנת לכיבוי דרך הגדרות המכשיר תחת תפריט “תצוגה”.

האם ניתן לשלב שני כרטיסי סים במכשיר (Dual-SIM)?

עם ה-Galaxy S7 החזירה סמסונג את אפשרות הרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס microSD חיצוני. את הפונקציה החדשה שילבה סמסונג במגירת ה-SIM, באותה הדרך בה הציגו בעבר יצרניות שונות את האפשרות. אצל מספר יצרניות וכך גם אצל סמסונג, קיימים דגמים מיוחדים המאפשרים להזין שני כרטיסי סים (Dual-SIM) במכשיר בו זמנית, אולם במכשיר ה-S7 הנמכר בישראל האפשרות אינה קיימת.

איזה מודל מצלמה קיים ב-Galaxy S7?

זמן קצר לפני ההשקה של המכשיר בישראל, פירסמנו כתבה אודות בחירתה של סמסונג לשלב שני דגמים שונים של חיישני צילום במצלמה הראשית הנמצאת בגב המכשיר. בחירה זו נעשתה גם עם דגם ה-Galaxy S6 בשנה שעברה, אז לא נמצאו הבדלים משמעותיים בין השניים ומכאן שלא צפויים הבדלים בין הגרסאות גם השנה.

שני הדגמים של חיישני המצלמה הינם ה-Sony IMX260 וחיישן ISOCELL מדגם S5K2L1 מבית סמסונג. במכשיר ה-Galaxy S7 אותו קיבלנו לסקירה בישראל קיים דגם המצלמה של סוני – IMX260.

כמה\אילו אפליקציות מותקנות מראש על המכשיר?

עוד בשנה שעברה החלה סמסונג לצמצם באופן משמעותי את סל האפליקציות שהגיעו מותקנות על המכשיר היישר מהקופסה. עם הגלקסי S7 ממשיך הלך רוח זה, כאשר כל שתמצאו מותקן על המכשיר לאחר ההפעלה הראשונה הם:

  • יישומי גוגל – מפות, ג’ימייל, Hangouts, Google, גוגל דרייב, Google Photos, גוגל מיוזיק פליי, דפדפן גוגל כרום, יוטיוב וחנות האפליקציות Google Play.
  • יישומים חברתיים – פייסבוק, ווטסאפ, אינסטגרם.
  • יישומי סמסונג – דואר אלקטרוני, רשמקול, הקבצים שלי, S Voice, S Health, דפדפן, חנות Galaxy Apps.

אם יש לכם שאלות נוספות אותן ניתן לבדוק במכשיר באופן מיידי – אנא שאלו אותנו בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים