פוסטר וטריילר חדשים לסרט “המומיה”

המומיה (באדיבות גלובוס מקס)

אולפני יוניברסל (Universal) שחררו פוסטר חדש וטריילר ראשון לחידוש הקרב ובא של “המומיה” (The Mummy). הסרט החדש יתרחש בתקופה שונה לחלוטין מזו בה קרו הסרטים המקוריים.

בטריילר ניתן לראות את גיבורי הסרט, אותם משחקים טום קרוז (Tom Cruise) ואנאבל וואליס (Annabelle Wallis) מ”כנופיות ברמינגהאם” (Peaky Blinders) מובילים במטוס סרקופג עתיק ומאיים. תאונה מסתורית גורמת למטוס להתרסק, ובעוד שדמותה של וואליס מספיקה להימלט במצנח, דמותו של קרוז אמורה לההירג בהתרסקות המטוס. למרות זאת, הוא שורד.

אנו מגלים שבתוך הסרקופג שכנה הנסיכה אחמנט (Ahmanet), אותה משחקת סופיה בוטלה (Sofia Boutella) מ”קינגסמן: השירות החשאי” (Kingsman: The Secret Service) ו”סטארטרק: אל האינסוף” (Star Trek Beyond). הנסיכה לא מרוצה ממצבה הנוכחי, ככל הנראה, שכן היא מחליטה לכבוש את האנושות, ובדרך זורעת הרס בלונדון.

המומיה
המומיה (באדיבות גלובוס מקס)

שחקן בולט נוסף בסרט הוא ראסל קרואו (Russell Crowe), המשחק את אחד מתומכיה של הנסיכה. תסריט הסרט נכתב על ידי כריסטופר מק’קוורי (Christopher McQuarrie), שכתב חלק גדול מהסרטים בהם טום קרוז כיכב, ועל ידי ג’ון ספייטס (Jon Spaihts), כוכב עולה שכתב את “פרומיתאוס” (Prometheus), “דוקטור סטריינג’” (Doctor Strange) ואת “הנוסעים” (Passengers) שצפוי לצאת בהמשך החודש. אלכס קורצמן (Alex Kurtzman) מביים את הסרט.

“המומיה” צפוי לעלות למסכים ב-9 ליוני 2017, עוד כחצי שנה, כך שודאי נראה עוד מספר טריילרים עד אז.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים