צפו בשידור החי מאירוע ה-Google Pixel 2 הערב ב-19:00

Google Pixel 2 XL (הדלפה: Evleaks)

הערב בשעה 19:00 לפי שעון ישראל תפתח גוגל את אירוע ההכרזה שלה, במרכזו תציג החברה את זוג מכשירי הדגל החדשים שלה לשנים 2017-2018, הם ה-Google Pixel 2 וה-Pixel 2 XL. לצד זוג המכשירים צפויה החברה להציג לא מעט מוצרים אחרים, בהם רמקול ה-Google Home Mini, עדכון למשקפי המציאות המדומה Daydream View, מחשב Pixelbook שיגיע עם מערכת ההפעלה Chrome OS, אוזניות אלחוטיות ועוד.

מפרטם הטכני של זוג המכשירים החדשים בסדרת פיקסל 2 כבר נחשף כמעט במלואו דרך הדלפות שונות, כאשר גם תמונותיהם של השניים הספיקו להגיע אלינו ולהציג את עיצובם. את דגם ה-Pixel 2 תייצר חברת HTC, אשר את צוות הפיקסל שלה רכשה גוגל לאחרונה, כאשר דגם ה-Pixel 2 XL ייוצר על ידי חברת LG וככל הנראה יזכה לקווי דימיון עם דגם ה-LG V30 שנחשף אף הוא לאחרונה.

דגם ה-Pixel 2 XL צפוי לתפוס את מירב תשומת הלב באירוע זה, כאשר יגיע עם מסך בעל שוליים מצומצמים בפורמט 18:9 בגודל 6 אינץ’ וברזולוציית תצוגה +Quad HD. פלטפורמת Snapdragon 835 צפויה להניע את שני המכשירים, שיגיעו עם זיכרון פעולה בנפח 4GB RAM, אחסון של 64 או 128 גיגה-בייט ומצלמת 12 מגה-פיקסל בגבם.

מחירי המכשירים צפויים להתחיל בכ-650 דולר עבור דגם הפיקסל 2 הסטנדרטי בעוד דגם ה-Pixel 2 XL צפוי להגיע במחיר פתיחה גבוה יותר של כ-850 דולר. השקת הדגם הגדול יותר בסדרה עשויה להתבצע רק בחודש הבא, זאת בעוד הדגם הסטנדרטי צפוי להגיע לחנות של גוגל מאוחר יותר החודש.

כל הדברים עשויים להשתנות עם החשיפה הרשמית של גוגל הערב, כך שניאלץ להמתין ולשמוע מטעם החברה עצמה את כל הפרטים הסופיים הנוגעים למוצריה החדשים.

חג סוכות שמח!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים