שובר קופות: משפחת סופר על 2 פותח חזק עם מעל 231 מיליון דולר במכירות

משפחת סופר על 2 (באדיבות פורום פילם) משפחת סופר על 2 (באדיבות פורום פילם)

סוף השבוע הראשון של “משפחת סופר על 2″ (Incredibles 2) חלף לו, ומשפחת גיבורי העל לוחמי הפשע שוברת שיאים. עם 180 מיליון דולר במגרש הביתי, זהו סרט האנימציה עם הפתיחה הגדולה ביותר בכל הזמנים בארצות הברית. זהו סרט ההמשך ל”משפחת סופר על” מ-2004, אחד מהסרטים האהובים והחשובים ביותר של דיסני פיקסאר (Disney Pixar), לכן הנהירה לאולמות הקולנוע לא מפתיעה.

את השיא הנחשק דיסני פיקסאר חטפה מעצמה – הסרט האחרון שאחז בתואר הפתיחה הגדולה ביותר לסרט אנימציה, היה “מוצאים את דורי” , גם הוא סרט המשך לקלאסיקה אהובה, שהכניס 135 מיליון דולר. כמו שאתם רואים, מדובר בהפרש לא קטן, ושיא שלא יהיה פשוט לשבור. סביר להניח שמי שישבור אותו שוב תהייה דיסני פיקסאר, בעוד כמה שנים. היא שברה שיא נוסף – סרט ה-PG (לכל המשפחה) עם הפתיחה הכי גבוהה, שיא שהוחזק לפני זה על ידי החידוש של “היפה והחיה” של דיסני, שהכניס 174.6 מיליון דולר בפתיחה שלו.

זה לא המקרה הראשון השנה בו תאגיד וולט דיסני שובר שיאים של עצמו – גם “הנוקמים: מלחמת האינסוף” חטף את תואר הפתיחה הגדולה ביותר בכל הזמנים מ”מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר”, כאשר גם מארוול (Marvel) וגם לוקאספילם (Lucasfilm) שייכות לדיסני בסופו של דבר. אחרי ש-2017 הייתה פחות מכניסה מ-2016 לדיסני, שנת 2018 מסתמנת כשנה הטובה ביותר שלה בכל הזמנים – עם סיכוי סביר להפוך גם לשנה הטובה ביותר של כל חברת הפקות אי פעם. זה שיא שנשבר כמעט כל שנה, בגלל אינפלציה, אבל לא ניקח מהם את זה.

בשאר העולם “משפחת סופר על 2” פתחה עם 51.5 מיליון נוספים, וסך הכנסות של כ-231.5 מיליון דולר. גם המבקרים לא מפסיקים להלל את הסרט, עם ציון ממוצע של 80 ומד “טריות” של 98% ב-Rotten Tomatoes. גם אנחנו צפינו בסרט, ויצאנו מרוצים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים