אלו הם מחירי סדרת Mate 20 בישראל

Huawei Mate 20 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei Mate 20 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לפני פחות מ-24 שעות הכריזה וואווי (Huawei) על מגוון רחב של מוצרים במסגרת האירוע שקיימה בלונדון, שם הציגה מספר סמארטפונים חדשים בסדרת Mate 20, את שעון ה-Huawei Watch GT החכם וצמיד כושר חכם. אך כמנהג המסורת, ישנם מוצרים שהוכרזו על ידי החברה אשר אינם עומדים לנחות בישראל, וישנם כאלו שכן. לפניכם מחירי המוצרים שדווקא כן יעשו עלייה לארץ.

המוצרים אשר יעשו עלייה לארץ בגזרת הסמארטפונים יהיו דגמי ה-Mate 20 Lite, Mate 20 וה-Mate 20 Pro בלבד, כאשר דגמי ה-Mate 20X וה-Mate 20 RS Porcshe Design יישארו מחוץ לגבולות ארצנו, לפחות בשלב זה. מחירו של הדגם הפותח בסדרה, Mate 20 Lite, יעמוד על 1749 שקלים. מיד אחריו מתמקם ה-Mate 20 עם תג מחיר של מכשיר דגל מן השורה העומד על 2999 שקלים, לגרסת ה-4/128 גיגה-בייט.

את סדרת הסמארטפונים המגיעה לישראל סוגר ה-Mate 20 Pro אשר יגיע במחיר של 3999 שקלים לגרסה הכוללת 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון. בנוסף לאלו, גם שעון ה-Huawei Watch GT יעשה את דרכו לארץ וינחת כאן במחיר של 999 שקלים לגרסת הספורט, כאשר הגרסה הקלאסית תהיה יקרה יותר.

המוצר האחרון אשר ימצא את דרכו לארץ זה הוא צמיד הכושר החכם והעדכני מבית החברה, המקבל את השם Huawei Band 3 Pro ומצויד ב-GPS מובנה ובמסך צבעוני. מחירו של הצמיד החדש יעמוד על 499 שקלים. מפרטו הטכני של אביזר הכושר המעודכן כולל סוללת 100 מיליאמפר/שעה האמורה להספיק ל-20 ימי שימוש ללא GPS ו-7 ימי שימוש עם GPS. בנוסף לכך, נמצא כאן גם את מסך מגע מסוג AMOLED בגודל 0.95 אינץ’ ועמידות בפני מים בתקן 5ATM המעניק הגנה בעומק של עד 50 מטרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים