חברת Huami מכריזה על 3 שעוני Amazfit חכמים

שעון Amazfit GTS (מקור Amazfit)

יצרנית השעונים החכמים Huami, המוכרת בעיקר דרך השותפות שיצרה עם חברת שיאומי (Xiaomi), הכריזה על שלושה שעונים חדשים בסדרת שעוני ה-Amazfit – ה-Amazfit Smart Sports Watch 3, שעון עגול בעיצוב קלאסי עם מסך 1.35 אינץ’, שעון ה-Amazfit GTS עם עיצוב מרובע ומסך 1.65 אינץ’ ולבסוף שעון ה-Amazfit X, שעון קונספט עם מסך AMOLED גמיש בגודל של כ-2 אינץ’.

שלושת השעונים החדשים מצטרפים לשעוני ה-Amazfit Verge 2 ו-Amazfit Health Watch שהושקו ביוני ושעוני ה-Amazfit GTR שהושקו ביולי כחלק מגל השקות נרחב של שיאומי ו-Huami שכלל גם את רצועת ה-Mi Band 4 החדשה של שיאומי, כאשר יש צפי לשעונים ורצועות כושר נוספות לאור המידע המוקדם שדיבר על השקת 10 שעונים/רצועות חכמות ב-2019.

שלושת דגמי השעונים החדשים של Amazfit (מקור Amazfit)

Amazfit GTS

שעון ה-Amazfit GTS המרובע מגיע בעיצוב דומה (יש שיגידו זהה) לשעון ה-Apple Watch, אף שניתן לומר כי ה-GTS הוא גרסה משודרגת של שעון ה-Amazfit Bip. השעון מגיע עם מסך AMOLED צבעוני בגודל 1.65 אינץ’, כאשר גופו עשוי סגסוגת אלומיניום המגיעה ב-6 צבעים שונים ומשקל של 24.8 גרם.

שעון ה-GTS יציע מעקב אחר 12 סוגי פעילויות ספורט שונות עם אפשרות למעקב אחר מיקום בטכנולוגיות ה-GPS ו-GLONASS, כאשר הוא צפוי להציע זמן שימוש של כ-14 יום. השעון יציע עמידות למים בתקן 5ATM עם שבב NFC מובנה וחיישן דופק מסוג BioTracker PPG למעקב רציף 24/7 אחר הדופק של המשתמש.

שעון ה-Amazfit GTS צפוי לעלות 899 יואן (כ~441 ש”ח).

שעון Amazfit GTS (מקור Amazfit)

Amazfit Smart Sports Watch 3

על פניו, ה-Amazfit Smart Sports Watch 3 (להלן Amazfit 3) נראה כדגם ההמשך הרשמי ל-Amazfit Stratos, כשהוא מגיע בעיצוב שעון מסורתי עם מסך עגול מלא בגודל 1.34 אינץ’ מסוג Full Moon שמיוצר על ידי JDI. בעוד שגרסת השעון הרגילה תהיה עשוייה פלדת אל-חלד (316L), החברה תציע את השעון גם בגרסת Elite משודרגת המגיעה עם מסגרת וכפתורי טיטניום וזכוכית ספיר עמידה במיוחד.

שני דגמי השעון יגיעו עם סוללה שתאפשר שימוש של עד 7 ימים במצב “חכם” ועד 14 ימים במצב “חיסכון” ומעקב אחרי 19 פעילויות ספורט שונות, כאשר הם תומכים ב-4 טכנולוגיות איתור מקום הכוללות GPS, GLONASS, Beidou ו-Galileo. בנוסף, השעונים יגיעו עם עמידות במים תחת תקן 5ATM, שבב NFC וחיישן דופק מסוג BioTracker PPG.

שעון ה-Amazfit 3 יגיע בגרסה רגילה בעלות של 1299 יואן (כ~638 ש”ח) או בגרסת elite במחיר של 1699 יואן (כ~834 ש”ח).

שעון Amazfit Sports Smart Watch 3 גרסה רגילה (מקור Amazfit)

Amazfit X

בעוד ששעוני ה-Amazfit 3 ו-Amazfit GTS הם מוצרים קיימים שזמינים למכירה, שעון ה-Amazfit X הוא שעון קונספט עתידי של המחברה המגיע בעיצוב כללי דומה לשעון ה-nubia Alpha של ZTE. הוא יגיע עם מסך AMOLED גמיש בגודל 2.07 אינץ’ ועם סוללת 220mAh שאמורה להספיק לשימוש של 7 ימים.

ה-Amazfit X צפוי להיות זמין רשמית בחציון הראשון של 2020.

שעון קונספט Amazfit X (מקור Amazfit)

Huami ושיאומי התעלו על עצמן השנה עם כמות שעונים גדולה במיוחד, כאשר שעון ה-GTS החדש הופך למעשה גרסה לחדשה של ה-GTR שהוצג קודם לכן ונותן פתרון מעניין למהות השם. GT Round או GT עגול לשעון ה-GTR ו-GT Square או GT מרובע לשעון ה-GTS.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים