קווין הארט יצטרף לסרט “Borderlands” המבוסס על סדרת המשחקים

דמותו של רולנד החייל מתוך "Borderlands" (תמונה: Gearbox) דמותו של רולנד החייל מתוך “Borderlands” (תמונה: Gearbox)

הסרט “Borderlands”, המבוסס על סדרת המשחקים באותו השם, מתחיל לקרום עור וגידים עם ליהוק אחת הדמויות המרכזיות. השחקן והקומיקאי קווין הארט (“ג’ומנג’י: השלב הבא”)  יצטרף לשחקנית קייט בלאנשט (“שר הטבעות”, “ת’ור ראגנארוק”) שלוהקה לאדפטציה הקולנועית עוד בשנה שעברה.

הארט יגלם את דמותו של רולנד, חייל לשעבר שהפך לשכיר חרב. הדמות תסמל את גיחתו הראשונה של הארט לעבר תפקיד רציני ודרמטי יותר. במאי הסרט, איליי רות’ (“הוסטל”) מסר כי על אף שהתפקיד שונה מאיך שאנו רגילים לראות את הארט, הוא “נרגש לרתק את הקהל עם צד של קווין שטרם ראינו”. הארט, שהחל את דרכו כסטנאדפיסט, כבר הספיק למצב עצמו בהוליווד כשחקן אקשן עסוק עם סרטים כמו “ג’ומנג’י”, “יוצאים לסיבוב” (Ride Along) ו-“סוכן וחצי” (Central Intelligence) לצד דוויין “הרוק” ג’ונסון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בלאנשט תגלם את לילית’, סירנה עם כוחות קסם. המשחק המקורי עוקב אחר ארבע דמויות ראשיות, שסביר שיובילו גם את הסרט. מלבד רולנד ולילית’, את קבוצת שודדי הכספות במשחק מרכיבים גם בריק, מתאבק גדול מימדים ומרדכי, צייד וצלף. במשחק הראשון החבורה נעזרת בישות מסתורית המסייעת להם לחדור לכספת הנפתחת רק בכל 200 שנה ובתוכה מפלצת מסוכנת בשם “המשמיד” (The Destroyer).

סדרת Borderlands כוללת 3 משחקים ומשחק ביניים אחד המגשר בין עלילת המשחק הראשון לשני. עד כה מכרה הסדרה כולה מעל 66 מיליון עותקים ברחבי העולם, כאשר המשחק השני הוא המצליח ביותר עם 24 מיליון עותקים שנמכרו. המשחק השלישי שוחרר ב-2019 ושבר את שיאי חברת Gearbox בהשקתו.

את האדפטציה הקולנועית של המשחק כתב יוצר הסדרה “צ’רנוביל”, קרייג מאזין, אך העלילה טרם נחשפה. בנוסף לסרט, מאזין עסוק בימים אלו ביצירת סדרה המבוססת על משחק מפורסם אחר, The Last of Us.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים