חברת 1MORE משיקה את אוזניות ה-PistonBuds ו-ComfoBuds בישראל

אוזניות 1MORE ComfoBuds (מקור יח”צ)

חברת 1MORE משיקה צמד אוזניות TWS חדשות בישראל, ה-PistonBuds ו-ComfoBuds. זוג אוזניות ה-TWS החדשות מגיעות עם מנגנון ביטול רעשי סביבה (ENC) ומנגנון שיפור שמע בזמן שיחה (DNN), כשהן מציעות עד 20 ו-18 שעות שימוש ועמידות למים בתקן IPX4 ו-IPX5, בהתאמה.

צמד אוזניות ה-1MORE החדשות מצטרפות לדגמים הקיימים בארץ, בהם ה-ColorBuds שסקרנו באתר. דגם ה-PistonBuds מגיע בגימור מט, משתמש בדרייברי 7 מ”מ ומציע איכות שמע משופרת באמצעות מנגנון ביטול רעשי סביבה ENC (ר”ת Environmental Noise Cancellation) המשתמש ב-4 מיקרופונים, מנגנון השונה מסינון רעשים אקטיבי (ANC) הנפוץ יותר. בנוסף, האוזניות מגיעות עם טכנולוגיית DNN (ר”ת Deep Neural Network), המזהה את קול המשתמש ומשפרת אותו בזמן שיחה, כאשר הן עמידות למים בתקן IPX4.

לעומתן, ה-ComfoBuds מגיעות בגימור מתכתי ומציעות איכות שמע משופרת עם דרייברי 13.44 מ”מ שכוונו על ידי מהנדס הסאונד לוקה ביגנארדי (Luca Bignardi). בדומה לדגם ה-PistonBuds, אפשר למצוא באוזניות ה-ComfoBuds מנגנון ביטול רעשי סביבה ENC עם 4 מיקרופונים ו-DNN, כאשר הן עמידות למים בתקן IPX5.

בצד הסוללה אוזניות ה-PistonBuds יציעו עד 3.5 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 20 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן, כאשר אוזניות ה-ComfoBuds יציעו עד 4 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 18 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן.

אוזניות ה-PistonBuds ו-ComfoBuds החדשות של 1MORE זמינות למכירה בארץ במחירים של 229 ו-269 ש”ח, בהתאמה, כאשר ניתן למצוא אותן בצבעים שחור ולבן.

 

 


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים