הוכרז: Samsung ISOCELL GN2 – חיישן 50 מגה-פיקסל עם טכנולוגיית ה-Dual Pixel Pro

חיישן צילום ISOCELL GN2 (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) הכריזה על ISOCELL GN2, הדור השני של חיישן ה-GN של החברה המגיע בגודל 1/1.12 אינץ’ וברזולוציית 50 מגה-פיקסל, אשר משלב לראשונה את טכנולוגיית ה-Dual Pixel Pro המשופרת של סמסונג ומשתמש בפיקסלים בגודל 1.4μm (מיקרו-מטר) עם אפשרות לצילום תמונות בגודל 100 מגה-פיקסל.

חיישן ה-GN2 החדש מגיע כדור ההמשך לחיישן ה-ISOCELL GN1 הקודם של סמסונג, כאשר הוא ממזג בין 4 פיקסלים שכנים לפיקסל בודד לקבלת תוצאות דומות לפיקסל בגודל 2.8μm, עם רגישות גבוהה יותר בתאורה נמוכה. טכנולוגיית ה-Dual Pixel מהחיישן הקודם משודרגת ל-Dual Pixel Pro, הנמצאת בשימוש לראשונה בחיישן החדש. היא מאפשרת זיהוי פאזה ופוקוס אוטומטי מהיר יותר על ידי שימוש בשתי פוטודיודות בעבור כל פיקסל, המסודרות באופן מאונך ומאוזן לקבלת תוצאות טובות יותר בצילום.

בעוד שמדובר על חיישן 50 מגה-פיקסל, ה-GN2 מכיל אפשרות לקבלת תמונות בגודל 100 מגה-פיקסל על ידי צילום 3 תמונות נפרדות בירוק, אדום וכחול ב-50 מגה-פיקסל ואיחוד חכם שלהן. בצד הוידאו החיישן החדש יוכל לתמוך בצילום Full HD ב-480 פריימים לשניה או 4K ב-120 פריימים לשניה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בתחום צילומי ה-HDR, החיישן החדש מגיע עם טכנולוגיית ה-staggered-HDR המשפרת את יכולות צילום ה-HDR של החיישן תוך כדי חיסכון של 24% בצריכה לעומת צילום HDR רגיל, כאשר ניתן יהיה למצוא בחיישן החדש גם את טכנולוגיות ה-Smart ISO ו-Smart ISO Pro להגדרה אוטומטית של ISO הצילום לאיכות תמונה טובה יותר.

חיישן ה-ISOCELL GN2 החדש נמצא כיום בייצור המוני, ועשוי להגיע לדגמי ה-Galaxy A הבאים של החברה, אך נכון לעכשיו לא ידוע באיזה מכשיר הוא יהיה זמין.

בעוד שחיישן ה-GN2 מגיע בתור חיישן 50 מגה-פיקסל, העובדה כי הוא יכול לספק תמונות בגודל 100 מגה-פיקסל, בדומה לחיישני ה-HM1, HM2, HM3 ו-HMX, נותנת לו ערך מוסף בעבור הצרכן. סביר להניח כי נוכל למצוא את טכנולוגיית ה-Dual Pixel Pro החדשה של סמסונג גם בחיישני צילום אחרים בהמשך, כאשר כל מה שנותר לראות הוא באיזה מכשיר יגיע חיישן ה-GN2 לראשונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים