לאף אחד לא איכפת מסוף העולם בטיזר ל”אל תסתכלו למעלה”

אחרי שתקף את המשבר הכלכלי של שנות האלפיים ב“מכונת הכסף” (The Big Short) ואת הפלישה לאפגניסטן ב“סגן הנשיא” (Vice), הבמאי אדם מקיי חוזר עם סאטירה חדשה מבית נטפליקס בשם “אל תסתכלו למעלה” (Don’t Look Up), שתעסוק הפעם בנושא שצריך להטריד את האנושות יותר מכל – משבר האקלים.

הסרט מספר את סיפורם של שני אסטרונומים זוטרים בגילומם של לאונרדו דיקפריו (“היו זמנים בהוליווד”) וג’ניפר לורנס (“דרור אדום”), אשר מנסים לצאת לתקשורת כדי לחשוף כי כוכב נופל מתקרב לכדור הארץ ועתיד להשמידו. בעוד האסטרונומים מנסים להזהיר את העולם, הם נתקלים באדישות וחוסר מעש מכל עבר – כולל ממנהיגי המדינות הגדולות בעולם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטיזר הראשון מתמקד בפאניקה המוחלטת של האסטרונומים הביישנים אשר לא רגילים להתמודד עם התקשורת. דמותה של לורנס “מתפרעת” עם שתי כוסות יין בעוד דיקפריו חווה התקף חרדה בשירותים. השניים מצליחים להגיע עד נשיאת ארה”ב (בגילומה של מריל סטריפ), אך היא אינה מתרגשת מסוף העולם הקרב בטענה כי סוף העולם תמיד בפתח מאיזושהי סיבה – וזה תמיד משעמם.

בדומה לסאטירות הקודמות שלו, מקיי מצטיין גם כאן בשילוב בין קומדיה קלילה למסר נשכני וחשוב. מקיי אינו זר לקומדיה, והגיע לעולם סרטי האוסקר אחרי קריירה ארוכה של קומדיות שהפכו לקאלט כמו “והרי החדשות” (Anchorman), “אחים חורגים” (Step Brothers) ו“לילות טלדגה” (Talladega Nights). הסרט מגיע מחברת ההפקות של מקיי ושותפו הקומיקאי וויל פארל, אשר מפיקים בין השאר גם את הסדרה זוכת האמי של HBO, “יורשים” (Succession).

אל הסרט החדש גויסו שלל כוכבים, ביניהם ג’ונה היל (“הזאב מוול סטריט”), טימות’י שאלאמה (“חולית”), רון פרלמן (“ילדי האנרכיה”), קייט בלאנשט (“ת’ור: ראגנארוק”), מת’יו פרי (“חברים”), מייקל צ’יקליס (“המגן”), טיילר פרי (“סגן הנשיא”), רוב מורגן (“האיש השחור האחרון בסן פרנסיסקו”), מארק ריילנס (“גשר המרגלים”), תומר סיסלי (“איש הניסים”) והזמרת אריאנה גרנדה.

“אל תסתכלו למעלה” יעלה בנטפליקס ב-24 בדצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים