עם כח גדול בא צמא גדול לדם בטריילר החדש ל”מורביוס”

ג’ארד ליטו כ”מורביוס” (תמונה: Sony Pictures)

כמעט שנתיים אחרי הטריילר הראשון, אולפני סוני משחררים את הטריילר החדש לסרט הספין אוף של ספיידרמן, “מורביוס” (Morbius), בכיכובו של הג’וקר לשעבר, ג’ארד לטו. הסרט תוכנן לצאת במקור ביולי 2020 אך נדחה שוב ושוב בעקבות מגיפת הקורונה. כעת, הסרט מיועד לתחילת 2022.

הסרט יגולל את סיפור המקור של דוקטור מייקל מורביוס (לטו), מדען המחפש תרופה למחלת דם נדירה ממנה סובל. כאשר הוא מגלה כי התרופה מגיעה עם תופעות לוואי על טבעיות אשר מעניקות לו כוחות ערפדיים, הדוקטור נאלץ להתמודד עם הדילמה המוסרית שמגיעה עמם. בטריילר החדש הדוקטור נמצא לאחר חודשיים בהם נעדר, ואנו זוכים לראות את הכוחות עימם הוא מתמודד – מהירות על, חוזקה, ושמיעה על קולית, כמו סונאר של עטלפים. הכוחות גורמים לדוקטור לתהות מה עוד הוא מסוגל לעשות, ומהר מאוד אנו מבינים כי ההטבות באות עם מחיר – צמא חדש לדם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטריילר ברובו מעלה את השאלה האם מורביוס הוא גיבור או נבל? בעוד חצי מהעיר רוצה להרוג אותו והחצי השני רוצה לשלוט בו, על מורביוס להבין האם הוא רוצה להציל את העולם, או להרוס אותו. בסיום הטריילר, אנו מקבלים בדיחה משעשעת אך משמעותית כאשר מורביוס מציג עצמו בתור ונום, לפני שחושף מי הוא באמת. זוהי קריצה חמודה לסדרת הסרטים השניה של סוני, אך גם הבנה כי מורביוס בהחלט יכול להיתפס כמפלצת.

“מורביוס” יהיה הסרט השלישי במה שהחברה מכנה “יקום הספיידרמן של סוני” – כותרת חדשה שמאגדת את סרטי הספין אוף שאינם קשורים ישירות לסדרת סרטי היקום הקולנועי של מארוול. היקום של סוני כולל את שני סרטי “ונום” (Venom) וכעת את מורביוס הערפד. היקום צפוי להתרחב, שכן סוני מחזיקה בזכויות ללא פחות מ-900 דמויות קומיקס של מארוול. ספיידרמן עצמו, בגילומו של טום הולנד, אף יכול לצוץ בסרטי היקום של סוני בנוסף לסרטיו הרשמיים של היקום הקולנועי של מארוול. כל זה נשמע די מסובך, ונובע מענייני הזכויות בין סוני ומארוול שממשיכים לשתף פעולה אך לא מתכוונים לוותר על בלעדיות לדמויות מסוימות, ובראשם איש העכביש האהוב.

אל לטו מצטרפים בסרט גם אדריה ארג’ונה (“פסיפיק רים: המרד”), מאט סמית’ (“הכתר”, “דוקטור הו”), ג’ארד האריס (“צ׳רנוביל”), טייריס גיבסון (“מהיר ועצבני 9”), אל מדריגל (“הדרך חזרה”) ומייקל קיטון, אשר יחזור לגלם כאן את דמותו של הנבל אדריאן טומס המכונה “הנשר” מהסרט “ספיידרמן: השיבה הביתה” (Spider-Man: Homecoming).

“מורביוס” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-27 בינואר, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים