רצועת הכושר vívosmart 5 של גרמין מגיעה לישראל במחיר 650 ש”ח

רצועת הכושר החכמה vívosmart 5 של גרמין (Garmin) מגיעה לישראל עם מסך הגדול יותר ב-66% מהדור הקודם ומשלבת את חיישן ה-Pulse ox של החברה למעקב אחרי מדדי פעילות המשתמשים, כאשר היא מציעה תמיכה בעברית וזמן סוללה של עד 7 ימים.

רצועת ה-vívosmart 5 הוכרז רק בחודש אפריל האחרון כמחליפה של דגם ה-vívosmart 4 מ-2018, כאשר היא שומרת על המבנה המינימליסטי וקל המשקל של הדור הקודם, עם משקל של 24.5 גרם. היא משלבת תצוגת OLED מונוכרומטית הגדולה ב-66% בהשוואה לדור הקודם, עם גודל של 10.5×18.5 מ”מ וברזולוציית 88×154 פיקסלים.

רצועת vívosmart 5 (מקור גרמין)
רצועת vívosmart 5 (מקור גרמין)

 

הרצועה החדשה משלבת מגוון פיצ’רים, בהם מעקב אחרי פעילויות ספורט מגוונות, מעקב אחרי הדופק, השינה, רווית החמצן בדם והלחץ של המשתמש באמצעות חיישן ה-Pulse Ox המובנה.

בנוסף, מדד ה-Body Battery של גרמין מאפשר להעריך את כמות האנרגיה בגוף לניהול טוב יותר של הפעילות הגופנית.

הרצועה מתאימה לשימוש במים, לפי החברה, אך לא מגיעה עם דירוג IP רשמי, כאשר מבחינת זמן הסוללה הרצועה תאפשר שימוש של עד 7 ימים בהתאם לפיצ’רים המופעלים.

רצועת ה-vívosmart 5 החדשה של גרמין זמינה למכירה בארץ במחיר של 649 ש”ח, כאשר ניתן להשיג אותה בצבעים שחור, לבן ומנטה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים