סדרת ה-OPPO Find X5 נוחתת בישראל החל ממחיר 3,199 ש”ח

Find X5 Pro (תמונה: Oppo) Find X5 Pro (תמונה: Oppo)

כחצי שנה לאחר ההכרזה העולמית על סדרת ה-OPPO Find X5, יבואנית החברה בישראל רונלייט החליטה שעכשיו זה הזמן להביא את הסדרה ארצה.

שני הדגמים שהגיעו ארצה הם ה-OPPO Find X5 וה-OPPO Find X5 Pro, בשעה שדגם ה-OPPO Find X5 Lite הגיע לכאן כבר בחודש אפריל תחת השם Reno7 5G.

Oppo Find X5 Pro

דגם הפרו מוביל את סדרת ה-Find X5 וכולל מסך בגודל 6.7 אינץ’ בחזיתו, עם פאנל מסוג AMOLED ובקצב רענון דינאמי המסוגל להגיע עד ל-120 הרץ.

הביצועים מונעים על ידי מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1, כשגופו של המכשיר כולל עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 ובפנים נוכל לקבל גישה ל-12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, 256 גיגה-בייט של נפח אחסון וסוללה בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק 80 וואט.

מערך הצילום של ה-Find X5 Pro מציע חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7, חיישן משני לצילום בזום אופטי עד פי 2 ברזולוציית 13 מגה פיקסל וחיישן שלישי ברזולוציית 50 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה של 110 מעלות.

מצלמת הסלפי הקדמית מגיעה ברזולוציה של 32 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.4.

Oppo Find X5

האח הקטן יותר מהשניים מציע מסך בגודל 6.55 אינץ’ בחלקו הקדמי, עם פאנל מסוג AMOLED וגם הוא מגיע לקצב רענון של 120 הרץ, אך אינו דינאמי.

מערכת השבבים שכאן היא Snapdragon 888 5G במקום ה-Snapdragon 8 Gen 1, כשנפח האחסון מסתכם ב-256 גיגה-בייט וזיכרון העבודה ב-8 גיגה-בייט.

גופו של המכשיר אינו עמיד למים ואבק, אך הוא כן שומר את הטעינה המהירה בהספק 80 וואט ומציע סוללה בקיבולת דומה של 4800 מיליאמפר/שעה.

חלקת הצילום האחורית של המכשיר הזה כוללת חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, אך שאר החיישנים נותרים זהים לגמרי.

את כל הפרטים המורחבים על סדרת ה-OPPO Find X5 ניתן למצוא בלחיצה כאן.

זמינות ומחירים

את סדרת ה-OPPO Find X5 ניתן יהיה להשיג החל מהיום (ה’, 18.8) ברשתות הנבחרות, כשדגם הסטנדרט יהיה זמין בצבעים שחור ולבן תחת תג מחיר של 3,199 שקלים, בעוד שאחיו הגדול יהיה זמין בצבעים שחור-קרמי ולבן-קרמי תחת תג מחיר של 3,999 שקלים.

למידע נוסף ולרכישה >> לחצו כאן (KSP)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים