מאסק רומז כי טוויטר תציג מנוי Twitter Blue יקר יותר וללא פרסומות

לוגו טוויטר

טוויטר (Twitter) עשויה להציג גרסה חדשה ויקרה יותר של מנוי ה-Twitter Blue בתשלום, שתעלים באופן מלא את הפרסומות המוצגות למשתמשים, כך לפי ציוץ שמפרסם אילון מאסק, מנכ”ל טסלה והבעלים הנוכחי של טוויטר, מחשבונו, זאת בניגוד למצב הקיים בו מנויי Twitter Blue רואים 50% פחות פרסומות ממשתמשים רגילים.

שירות המנויים בתשלום Twitter Blue הוכרז ב-2021 כפתרון יעודי בעבור חובבי טוויטר בתשלום של 3 דולרים בחודש והעניק להם פיצ’רים נוספים או גישה מוקדמת לפיצ’רים כמו עריכת ציוצים ועוד.

לאחר רכישת טוויטר על ידי אילון מאסק, מנוי ה-Twitter Blue התייקר, אך שודרג עם פיצ’רים נוספים כמו אימות החשבון עם “וי כחול” והצגה של 50% פחות פרסומות בהשוואה למה שרואים משתמשי טוויטר רגילים.

בעוד שבמקור מנוי ה-Twitter Blue עלה 3 דולר, לאחר ההשקה שלו מחדש בעידן מאסק עלות המנוי התייקרה ל-8 דולר בתשלום חודשי או 84 דולר בתשלום שנתי שנוסף לאחרונה, כאשר משתמשי אייפון ואנדרואיד שהעדיפו לרכוש את המנוי דרך חנויות היישומים הרשמיות ולא ישירות מטוויטר נאלצו לשלם סכום חודשי גבוה יותר של 11 דולר.

עכשיו, באוסף ציוצים חדש שמפרסם מאסק הוא מייתחס לכך כי גודל וכמות הפרסומות בטוויטר גדולים למדי, דבר שהוא מתכוון לפתור במהלך השבועות הקרובים. בהקשר זה הוא רומז כי יוסיף בהמשך מנוי Twitter Blue חדש ויקר עוד יותר שישדרג את פיצ’ר חסימת הפרסומות ובמקום 50% אחוז פחות פרסומות לא יציג למנויים פרסומות כלל.

בשלב זה לא ידוע האם זהו עוד רעיון שאילון מאסק “זורק באוויר” כהרגלו או תוכנית אמיתית להצגת מנוי Twitter Blue נוסף עם אפס פרסומות, דבר אותו ככל הנראה נוכל לדעת במהלך השבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים