הזמן הולך ואוזל בטריילר לעונה השניה של “לוקי”

מתוך “לוקי”, עונה 2 (באדיבות דיסני+)

באולפני מארוול קצת נבהלו מהתגובות השליליות לסדרה “פלישה סודית” (Secret Invasion) אשר פרק הסיום שלה זכה לציון הנמוך ביותר אי פעם לכותר של מארוול באתר Rotten Tomatoes, עם 8 אחוזים בלבד.

כדי להשכיח מאיתנו את הכישלון, מארוול ממהרת לשחרר טריילר ראשון לעונה החדשה של סדרה הרבה יותר אהובה – “לוקי” (Loki). הסדרה תהיה לראשונה מתוכניות הטלוויזיה של מארוול בדיסני+ שמקבלת עונה שניה.

העונה הקודמת של “לוקי” הסתיימה כאשר סילבי (סופיה די מרטינו) החליטה להרוג את “ההוא שנשאר” (ג’ונתן מייג’ורס), מה שהוביל לקיצו של ציר הזמן הייחודי שהקים. כעת יצטרכו לוקי (טום הידלסטון) ומוביוס (אוון וילסון) להתמודד עם ההשלכות של ההחלטה במסע ברחבי הזמן.

מתוך
סופיה די מרטינו מתוך “לוקי”, עונה 2 (באדיבות דיסני+)

בטריילר מגיעים השניים לארכיון הרמ”ז (רשות המשתנים בזמן, או TVA) שם הם פוגשים בעובד ספרייה חביב בגילומו של זוכה האוסקר קי הוי קואן (“הכל בכל מקום בבת אחת”). העובד רוצה לעזור, אך לא לגמרי מבין מה קרה ללוקי וכיצד זה הגיוני שגופו זולג בין זמנים.

לאורך הטריילר מגיעים לוקי ומוביוס לשלל לוקיישנים היסטוריים בכדור הארץ ובחלל, בעוד הם מחפשים את סילבי ברחבי המולטיוורס, ומקווים שיספיקו להשלים את משימתם לפני שהזמן עצמו כקונספט ייגמר.

מעל הכל מרחף האיום של קאנג, אשר נוכחותו בטריילר מעטה במיוחד. ההבזק היחיד שאנו רואים לקאנג הוא מתוך הסצינה של אחרי הכתוביות מ“אנט מן והצרעה: קוונטומאניה”. בדיסני עדיין נמנעים מלהציג את ג’ונתן מייג’ורס, מאז שנעצר בחודש מרץ השנה בעקבות האשמות של תקיפה ואלימות משפחתית.

נכון לעכשיו עדיין לא ברור כמה מעורב יהיה מייג’ורס בעונה החדשה והאם בדיסני החליטו לצמצם את תפקידו שכבר צולם או להשאירו כפי שהיה.

מתוך
מתוך “לוקי”, עונה 2 (באדיבות דיסני+)

אל העונה החדשה יחזרו גם גוגו מבאת’ה-רו, יוג’ין קורדרו וטארה סטרונג. בין השחקנים החדשים שיצטרפו ניתן למצוא את רפאל קאסל (“ציפור אלוהים שבשמיים”) וקייט דיקל (“משחקי הכס”).

את העונה החדשה יביימו במאי “מון נייט” (Moon Knight) ג’סטין בנסון וארון מורהד, אשר מחליפים את במאית העונה הקודמת, קייט הרון, אשר נשארת הפעם כמפיקה בלבד.

העונה השניה של “לוקי” תעלה בדיסני+ החל מה-6 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים