הטריילר הסופי של “המארוולס” מגייס את ואלקירי והנוקמים

ברי לארסון מתוך “המארוולס” (באדיבות פורום פילם)

עד כה הטריילרים ל“המארוולס” (The Marvels) התמקדו בפן הכיפי והקומי של הסרט החדש ביותר ב-MCU. עם הצטרפותן של דמויות הטלוויזיה מוניקה רמבו (טיונה פאריס) וקמאלה קאהן (אימאן ולאני) מ“וונדהויז’ן” ו“מיס מארוול” בהתאמה, היה נראה כי הסרט בעיקר מנסה להציג עוד הרפתקה בין-גלקטית שעומדת בפני עצמה.

הטריילר החדש והסופי בהחלט, לעומת זאת, מתמקד במשמעות העמוקה של העלילה ומרגיש יותר כמו טריילר לסרט של “הנוקמים” מאשר כזה של קרול דנברס (ברי לארסון) לבדה.

הסרט הראשון של “קפטן מארוול” גישר בין שני סרטי הנוקמים האחרונים והוביל להצלחה מאסיבית עבור מארוול, כך שלא מפתיע שגם הפעם הם מנסים לבנות קשר בין דנוורס לחבורה המוכרת.

הטריילר החדש מתחיל בסצינות מסרטי הנוקמים, בהם אנו רואים את טוני סטארק (רוברט דאוני ג’וניור) וקפטן אמריקה (כריס אוונס), כמו גם קטע מנאומו של ניק פיורי (סמואל ל. ג’קסון) על גיבורים מ“הנוקמים: סוף המשחק”.

סמואל ל. ג'קסון מתוך
סמואל ל. ג’קסון מתוך “המארוולס” (באדיבות פורום פילם)

הנבלית של “המארוולס” זוכה כאן להשוואה לת׳אנוס, הנבל הגדול ביותר ביקום הקולנועי, ומסתמנת כממשיכת דרכו. כאשר היא קורעת פתח בחלל עצמו הגורם לזליגת מציאות אחרת לזו שלנו, על קפטן מארוול להביס אותה בעזרתן של רמבו וקאהן.

ההפתעה הגדולה ביותר בטריילר היא ללא ספק הופעתה של ואלקירי (טסה תומפסון), אשר מדרבנת את דנברס ומבהירה לה שהיא לא לבד.

הטריילר מסתיים עם לא פחות מנעימת הנושא של “הנוקמים”, בניסיון אחרון למתג את הסרט כחשוב ומשמעותי ליקום הקולנועי. זאת ככל הנראה בעקבות לחץ של מארוול מעוד כשלון.

לאחרונה עלתה ברשת דאגה כי הסרט אינו מזמין מספיק עבור הקהל הרחב, שכן הוא מסתמך על דמויות מסדרות הטלוויזיה של דיסני+, ולא מפתיע שמארוול מנסים להחזיר את ההתלהבות על ידי הבהרה כי מדובר בסרט קולנוע גדול, גם אם מופיעות בו דמויות שוליות יותר.

אימאן ולאני מתוך
אימאן ולאני מתוך “המארוולס” (באדיבות פורום פילם)

הסרט מגיע מאת הבמאית ניה דקוסטה (“קנדימן”) והתסריטאיות מייגן מקדונל (“וונדהויז׳ן”) ואליסה קרסיק (“לוקי”). אל צוות השחקנים מצטרפים זווי אשטון (“סיפורה של שפחה”), גארי לואיס (“כנופיות ניו-יורק”) ופארק סאו-ג’ון (“פרזיטים”).

“המארוולס” יגיע לבתי הקולנוע ב-9 בנובמבר (ההפצה בישראל נדחתה למועד שאינו ידוע)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים