הוכרזו: Redmi Watch 4 ו-Redmi Buds 5 Pro – שעון ואוזניות חדשים של רדמי

שעון Redmi Watch 4 (מקור שיאומי) שעון Redmi Watch 4 (מקור שיאומי)

חברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה היום (ד’ 29.11) על ה-Redmi Watch 4, שעון חכם חדש ממשפחת הרדמי (Redmi) של החברה, המגיע עם מסך AMOLED בגודל של 1.97 אינץ’ עם יכולת מעקב אחרי למעלה מ-150 פעילויות ספורט שונות וזמן סוללה של עד 20 יום.

בנוסף, החברה הציגה את ה-Redmi Buds 5 Pro, אוזניות TWS עם סינון רעשים בעוצמה של עד 52 דציבל וזמן שימוש ארוך של עד 38 שעות.

Redmi Watch 4

שעון ה-Redmi Watch 4 שהוכרז לצד משפחת מכשירי ה-Redmi K70 מחליף את דגם 2022 ומגיע בעיצוב מרובע הכולל לראשונה בסדרה גוף אלומיניום עם כתר שעון מסתובב בחלקו הימני ומסך AMOLED גדול יותר בגודל של 1.97 אינץ’, המגיע ברזולוציית 390×450 ותמיכה בבהירות מירבית של 600 ניט.

השעון מתבסס על מערכת ה-HyperOS החדשה של שיאומי, כאשר הוא מציע מעקב אחר למעלה מ-150 סוגי פעילויות ספורט עם תמיכה במעקב מיקום וחיישן בריאות חדש בעל 4 ערוצים המאפשר לעקוב אחר הדופק, רווית החמצן בדם ועוד, לצד אפשרות לביצוע שיחות ו-NFC מובנה.

השעון מגיע עם עמידות במים ואבק בתקן IP68 ועמידות במים עד לעומק של 50 מטרים (5ATM), כאשר לפי החברה, סוללת ה-470mAh המובנית אמורה להספיק לעד 20 ימים בשימוש רגיל ועד 10 ימים בשימוש עם מסך הפועל תמיד (AOD).

שעון Redmi Watch 4 (מקור שיאומי)
שעון Redmi Watch 4 (מקור שיאומי)

Redmi Buds 5 Pro

אחרי שהשיקה מוקדם יותר השנה את אוזניות ה-Redmi Buds 5 הרגילות, שיאומי מציגה את ההדגם שיהיה המחליף הרשמי לאוזניות ה-Redmi Buds 4 Pro שהוכרזו בשנה הקודמת, כאשר היא שדרגה את יכולת סינון הרעשים של האוזניות מ-43 דציבל בדור הקודם ל-52 דציבל בדגם החדש.

אוזניות ה-Buds 5 Pro משתמשות בעיצוב דרייבר כפול המשלב בין טוויטר 10 מ”מ וסאבוופר דינמי בגודל 11 מ”מ על מנת לספק איכות שמע גבוהה. הן תומכות בקישוריות בלוטות’ 5.3, בקודק ה-LHDC 5.0 ובסראונד היקפי ב-360°.

את האוזניות החדשות יהיה ניתן להשיג בצבע לבן (Snow White), שחור (Obsidian Black) ו”כחול” (Ice Porcelain Blue), כאשר בהמשך החברה תציע גם גרסת eSport יעודית בעלת דונגל שידור USB-C, המאפשר להוריד את זמן השיהוי באוזניות מ-49ms ל-20ms.

מבחינת זמן הסוללה שלהן, האוזניות יציעו עד 10 שעות בטעינה בודדת ועד 38 שעות יחד עם מארז הנשיאה שלהן כאשר סינון הרעשים אינו פעיל או עד 6.5 ו-24.5 שעות, בהתאמה, עם סינון רעשים פעיל.

מחירים

שעון ה-Redmi Watch 4 החדש זמין למכירה בסין במחיר של 499 יואן (כ~258 ש”ח).

מחיר אוזניות ה-Redmi Buds 5 Pro עומד על 399 יואן (כ~207 ש”ח). החברה לא ציינה צפי מחיר לדגם ה-eSport.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים