אמזון יוצאת מהבונקר בטריילר לעיבוד טלוויזיוני של Fallout

מתוך “Fallout” (באדיבות Prime Video)

אמזון חושפת טריילר ראשון לסדרה החדשה “Fallout”, עיבוד לייב אקשן לסדרת משחקי הוידאו הפופולרית שהחלה לראות אור בסוף שנות ה-90 ועדיין ממשיכה להישאר חזקה בשוק, עם המשחק החמישי שנמצא בשלבי פיתוח.

הסדרה תתרחש הרחק בעתיד, בשנת 2296, כמאתיים שנה לאחר מלחמה גרעינית שהחריבה את כדור הארץ. בעוד עשירי העולם ברחו אל תוך בונקרים תת-ימיים, השורדים על פני הארץ נשארו להתמודד לבדם עם המציאות החדשה והסכנות בה.

הטריילר עוקב אחר לוסי (אלה פרנל, “צהובות”), בתו של מי שמנהל את בונקר מספר 33 – אחד ממקומות המפלט של העשירים הבטוחים. לוסי יוצאת בפעם הראשונה מחוץ לבונקר ונחשפת למה שנאר מהעולם.

במדבר השומם, לוסי תלמד שכדי לשרוד היא תצטרך להסתגל לתנאים הקשים שלא יכלה לדמיין כשגדלה במקום המבטחים שלה.

הטריילר מספק למעריצי המשחקים שלל רגעים מוכרים ודמויות אהובות. בין השאר אנו רואים את כלי הטיס Vertibirds, הרועה הגרמני דוגמיט, וכמובן חליפת השריון אותה עוטים השורדים.

מתוך
מתוך “Fallout” (באדיבות Prime Video)

לצד הכאוס האפוקליפטי, הטריילר משכיל להבדיל עצמו מסדרות סוף-עולם אחרות, כמו “האחרונים מבינינו“, בכך שמדגיש את ההומור, הכיף והאלימות הססגונית יותר שתוצג בסדרה.

כדי להעביר את הטון ההומוריסטי, אמזון מציגה עצמה בטריילר בגיחוך עצמי כ”אולפן שהביא לכם את הבנים ומשלוחים חינם בתוך יומיים” – ההטבה המרכזית של שירות אמזון פריים, לצד הסדרות שלה.

הסדרה מגיעה מאת ליסה ג’וי וג’ונתן נולן, יוצרי “ווסטוורלד“, וגרהאם ווגנר (“פורטלנדיה”). אל צוות השחקנים מצטרפים קייל מקלכלן (“טווין פיקס”), ג’נבה רוברטסון (“קפטן מארוול”), ו-וולטון גוגינס (“צדק פרטי”).

העונה הראשונה של Fallout צפויה לעלות בפריים וידאו של אמזון החל מה-12 באפריל, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים