הצצה ראשונה לעוזר החכם של גוגל שמגיע לאפליקציית ה-Assistant

Assistant with Bard (מקור גוגל) Assistant with Bard (מקור גוגל)

גוגל (Google) צפויה להשיק בקרוב את Assistant with Bard, הדור הבא של העוזרת הקולית Google Assistant, אותה חיברה החברה לבארד (Bard), הצ’אטבוט החכם המבוסס על טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה, כך עולה מפרסום חדש של אתר 9To5Googleשהצליח להפעיל את הפיצ’ר החדש עוד בטרם ההשקה הרשמית שלו.

צמד מהשמות הגדולים בתחום ה-AI הנוכחי הם ChatGPT של OpenAI, העומדת גם מאחורי ה-Copilot של חברת מיקרוסופט, ו-Bard, צ’אטבוט מתחרה מבית גוגל שהוצג בתחילת 2023.

מלבד השימוש המקוון הרגיל בהם, ניתן להפעיל את ChatGPT באמצעות אפליקציה סלולרית לאנדרואיד ו-iOS, אליה הצטרפה לאחרונה מיקרוסופט עם אפליקציית ה-Copilot הסלולרית.

עם זאת, גוגל לא נשארת הרחק מאחור ולאחר שהשיקה את Bard לפני פחות משנה, נראה כי השקת ה-Bard למכשירים הסלולריים קרוב יותר מתמיד, כאשר Bard יגיע למכשירים הסלולריים כחלק (או יותר נכון כתחליף) ל-Google Assistant, העוזרת הקולית הוותיקה של גוגל, בתור פתרון ה-Assistant with Bard שהוצג באירוע ה-Made by Google 2023.

 

בעוד שבמהלך אירוע ההשקה שלה גוגל ציינה כי החיבור בין Bard ל-Assistant נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים, נראה כי החברה מתקדמת לקראת השקה של הפתרון החדש, זאת לאחר שאתר 9to5google הצליח להפעיל את הפיצ’ר החדש.

ניתן לראות כי למעשה Bard מחליף את ה-Assistant באופן מלא ומופעל על ידי המשפט “Hey Google” שהפעיל עד כה את ה-Assistant, זאת בנוסף לשילוב Bard במקומות נוספים, בדמות טאב חדש או חלון קופץ המזמין את המשתמשים להתנסות בו.

Assistant with Bard (מקור 9to5google)
Assistant with Bard (מקור 9to5google)

בעוד שאנו לא יודעים מתי בדיוק Assistant with Bard יהיה זמין לכלל המשתמשים, הרי שבניגוד ל-ChatGPT ו-Copilot, לגוגל יש יתרון גדול מאוד בדמות שילוב ה-Google Assistant במכשירי האנדרואיד באופן מובנה, שילוב שיאפשר לה “להעביר” את המשתמשים ל-Bard בקלות רבה יותר עם הצגת ה-Assistant with Bard בעתיד הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים