הדלפה: עיצוב ה-Galaxy Z Flip 6 מעיד על סוללה גדולה יותר

Galaxy Z Flip 6 (הדלפה: OnLeaks / Smartpix) Galaxy Z Flip 6 (הדלפה: OnLeaks / Smartpix)

הדור הבא של המכשירים המתקפלים מבית סמסונג צפוי להגיע בתחילת חודש יולי הקרוב, כך עולה מתוך דיווח חדש של אתר SamMobile, אך פרט מעניין עוד יותר מגיע מהמדליף הסדרתי OnLeaks (דרך smartpix), שמציג תמונות הממחישות את עיצובו של המכשיר עם שינויים במבנה של ה-Galaxy Z Flip 6 המעידים על כך שהסוללה בדגם הפליפ הבא תהיה גדולה יותר.

מכשיר עבה יותר, סוללה גדולה יותר

עיצובו הכללי של הגלקסי Z פליפ 6 לא צפוי להשתנות יותר מידי, כאשר בחלקו החיצוני אנו צפויים למצוא גם השנה את מסך ה-3.4 אינץ’ המשני, בעוד בחלק הפנימי ישולב מסך גדול יותר של 6.7 אינץ’.

ממדי המכשיר גם הם צפויים להישמר כמעט אותו הדבר, עם גובה של 165 מ”מ (במצב פתוח) ורוחב של 71.7 מ”מ, כאשר השינוי הגדול ביותר נוגע לעוביו, זה צפוי לעמוד על 7.4 מ”מ, עבה יותר בכ-0.5 מ”מ בהשוואה לדגם ה-Galaxy Z Flip 5.

שינוי זה בעובי עשוי להעיד על עדכון הקיבולת של הסוללה במכשיר המתקפל כלפי מעלה. נזכיר כי דגם הפליפ 5 הגיע עם סוללה בקיבולת של 3700mAh, כך שבדגם הפליפ 6 אולי נוכל למצוא סוללה בקיבולת הקרובה יותר ל-4,000mAh.

מפרט טכני: Galaxy Z Flip 6

בצד המפרט הטכני מעריך המדליף כי סמסונג תמשיך לשלב זוג מסכי 3.4 ו-6.7 אינץ’, אלה יגיעו בקצב רענון של 120 הרץ.

מתחת למכסה ככל הנראה נמצא את מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy, אך החברה ככל הנראה לא תציג עדכון לנפחי זיכרון העבודה (RAM) והאחסון, אלה ישמרו על נפח של 8 גיגה-בייט ו-256/512 גיגה-בייט, בהתאמה.

בצד המצלמות לא צפויים עדכונים משמעותיים גם כן, כשעל פי המדליף נמשיך למצוא גם בפליפ 6 זוג מצלמות 12 מגה-פיקסל, אם כי סמסונג ככל הנראה תציג עדכונים בצד התוכנה שישפרו את איכות הצילום וכמובן אפשרויות AI לעיבוד תמונות.

הסוללה ככל הנראה תהיה החלק המעניין ביותר בדגם הבא, כשהיא צפויה לגדול לקיבולת גבוהה יותר, ככל הנראה סביב 4000mAh עם תמיכה בטעינת 25 וואט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים