וואטסאפ עובדת על פיצ’ר תמלול הודעות קוליות באנדרואיד (בטא)

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (WhatsApp) עובדת על פיצ’ר תמלול הודעות קוליות בעבור משתמשי אנדרואיד לאחר שהיה זמין כבר תקופה בעבור משתמשי iOS של אפל, כך חושף צילום מסך חדש של אתר WABetaInfo מגרסת בטא חדשה של האפליקציה לאנדרואיד, המציג פיצ’ר שמאפשר “לקרוא לפני שאתה מקשיב עם תמלילים”.

לצד זאת, עדכון בטא נפרד חושף כי וואטסאפ תגדיל את אורך הוידאו בסטטוסים באפליקציה מ-30 ל-60 שניות.

תמלול הודעו קוליות בוואטסאפ

סביר להניח שלא מעט משתמשי ווטאספ (בהם אני) מעדיפים לקרוא הודעות טקסט מאשר להקשיב להודעות קוליות אותן שולחים משתמשים אחרים, פיצ’ר השימושי במיוחד בעבור משתמשים בעלי בעיות קשב שונות.

כאן נכנס לשימוש פיצ’ר תמלול ההודעות הקוליות, שהגיע תחילה למשתמשי ה-iOS בשנה הקודמת על ידי שימוש בפיצ’ר ה-Live voicemails המובנה של אפל, שנוסף בעדכון ה-iOS 17 ונועד לתמלל הודעות קוליות באופן כללי ולא כפתרון ספציפי לוואטסאפ.

עכשיו נראה כי וואטסאפ מתכננת להוסיף פיצ’ר דומה גם למשתמשי אנדרואיד, זאת לאחר שהתגלה חלון קופץ חדש בגרסת הבטא 2.24.7.8 של וואטסאפ לאנדרואיד עם ההודעה “קרא לפני שאתה מקשיב עם תמלילים”.

פיצ'ר תמלול הודעות קוליות באנדרואיד (מקור wabetainfo)
פיצ’ר תמלול הודעות קוליות באנדרואיד (מקור wabetainfo)

cחלון הקופץ ניתן לראות כי משתמשים שירצו להשתמש בפיצ’ר התמלול החדש יצטרכו להוריד 150MB של מידע נוסף לאפליקציית הוואטסאפ, כאשר הפיצ’ר יתבסס על אפשרות זיהוי הקול המובנhת במכשיר על מנת לאפשר תמלול מאובטח עם הצפנה מקצה לקצה להגנה על פרטיות המשתמש.

סטטוסי וידאו באורך של 60 שניות

לצד פיצ’ר התמלול, גרסת הבטא 2.24.7.6 של וואטסאפ לאנדרויד מגלה כי וואטסאפ מתכננת להגדיל את אורך סרטוני הסטטוס אותם משתמשים יכולים לשתף באפליקציה מ-30 שניות כיום ל-60 שניות, זאת בדומה לאורך הודעות הוידאו הקצרות באפליקציה ובדומה לפלטפורמות מתחרות.

סטטוס וידאו באורך של דקה בוואטסאפ (מקור wabetainfo)
סטטוס וידאו באורך של דקה בוואטסאפ (מקור wabetainfo)

בדומה לכל פיצ’ר בטא אחר אותו מפתחת וואטסאפ, קשה לדעת מתי פיצ’ר תמלול ההודעות החדש יגיע למשתמשי האנדרואיד ומתי כלל משתמשי וואטסאפ יוכלו לפרסם סטטוסי וידאו ארוכים יותר באורך של עד דקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים