דור חדש נטרף על ידי “הנוסע השמיני” בסרט השביעי בסדרה

“הנוסע השמיני: רומולוס”, פוסטר (באדיבות 20th Century Studios)

45 שנים אחרי הסרט הראשון, סדרת “הנוסע השמיני” של רידלי סקוט ממשיכה לבעוט, ומציגה טריילר ראשון ל“הנוסע השמיני: רומולוס” (Alien: Romulus), הסרט השביעי במספר – או התשיעי, אם מחשיבים את שני סרטי הספין-אוף “הנוסע השמיני נגד הטורף”.

“רומולוס” יהווה זריקת מרץ חדשה לסדרה, וישיק דור חדש מלפני ומאחורי המצלמה. הפעם יביים את הסרט פדה אלוורז (“לא לנשום”), ולתפקיד הגיבורות האמיצות נכנסות קיילי ספיני (“פסיפיק רים: המרד”) ואיזבלה מרסד (“מאדאם ווב”), שינסו למלא את נעליה של כוכבת הסרטים המקוריים, סיגורני וויבר.

הסרט החדש מתרחש בין עלילת “הנוסע השמיני” הראשון ל“שובו של הנוסע השמיני”, הסרט השני בסדרה. שני במאי הסרטים, רידלי סקוט וג’יימס קמרון, הביעו את אהבתם לגרסה החדשה, לאחר שצפו בגרסת הבמאי שהעניק להם אלוורז לאישור.

העלילה תתמקד בקבוצה של שודדי חלל המגיעה לתחנת חלל נטושה בקצה היקום, שם יפגשו פנים מול פנים את החייזר המפלצתי האיקוני זינומורף.

“הנוסע השמיני: רומולוס”, פוסטר (באדיבות 20th Century Studios)

הטריילר אינו מספק יותר מדי פרטים על הסיפור, ומתמקד בלהעביר את תחושת הלחץ והפחד שנחווה במהלך הצפייה. המצלמה לוקחת אותנו לאט לאט דרך מסדרונות החללית הנטושה, כאשר תחנוניהם של הדמויות נשמעות ברקע, בתקווה כי מישהו יציל אותם.

בעוד החייזרים רודפים אחריהם, ומספיקים כבר להרוג לפחות את חלקם, לנותרים לא נשאר לעשות דבר מלבד לברוח.

מלבד הסרט החדש, מעריצי “הנוסע השמיני” ישמחו לשמוע כי גם סדרת טלוויזיה נמצאת בהפקה ברשת FX, מאת יוצר “פארגו” נואה האולי, ובכיכובם של טימותי אוליפנט (“צדק פרטי”) ואלכס לות’ר (“אנדור”).

“הנוסע השמיני: רומולוס” יגיע לבתי הקולנוע באוגוסט 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים