מסיבה של מיליארדר הופכת לסיוט מתעתע בסרטה של זואי קרביץ

באדיבות MGM / Amazon Studios

כוכבת “באטמן” ו“שקרים קטנים גדולים” זואי קרביץ עוברת אל מאחורי המצלמה בסרט הביכורים שלה כבמאית. מהטריילר האניגמטי ל“Blink Twice” ששוחרר כעת על ידי אולפני MGM נראה כי היא בעיקר שואבת השראה מסרטי “רצח כתוב היטב” (Knives Out) ו“הלוטוס הלבן” אך עם נגיעה אישית הרבה יותר מסתורית.

הסרט עוקב אחר פרידה (נעמי אקי, “סוף הפאקינג עולם”) וג’ס (אליה שוקט, “משפחה בהפרעה”) – שתי נשים צעירות שמתחברות עם מיליארדר מעולם ההייטק בשם סלייטר קינג (צ’אנינג טייטום, “העיר האבודה”) אשר מפתה אותן לבקר באי הפרטי שלו למשך סוף השבוע.

במהלך החופשה יבינו השתיים כי הן נכנסו לסיוט מתעתע שלא ברור כיצד – או אפילו האם – יוכלו לברוח ממנו.

הטריילר מתחיל כאשר קינג מציג לשתי הנשים את חבורתו, הכוללת את חבר ילדותו קודי (סיימון רקס, “פעמיים ריטה”), שותפו ויק (כריסטיאן סלייטר, “ד״ר מוות”) ועוד שלל מכרים. במהלך המסיבה העמוסה מודיע קינג לבנות כי הוא וחבריו מתכננים להמשיך את המסיבה באי הפרטי שלו, והן מוזמנות להצטרף.

השתיים נלהבות מההרפתקה הספונטנית ומוצאות את עצמן על מטוס פרטי בדרך לאי. החופשה מתחילה כחלומית עם קוקטיילים ליד הבריכה והתחככות עם עשירים ומפורסמים. אך האירוע לוקח תפנית כשהטלפונים של כולם נלקחים ואחד מהאורחים מגיע עם פנס בעין.

פוסטר לסרט Blink Twice
באדיבות MGM / Amazon Studios

ג’ס מתחילה לחשוד כי משהו לא בסדר באי ויוצאת לחקור, ובשלב מסוים פרידה שמה לב שהיא נעלמה לחלוטין, וכן מבינה שהיא לא זוכרת הרבה מהאירועים שקרו לה על האי. בעוד האורחים מנסים להבין מה בדיוק קורה על האי ומה גורם להם לאבד את זכרונותם – אנו נותרים לתהות האם משהו על טבעי מתרחש, האם קינג מנסה לתעתע בהם, או שמא הם פשוט מחוקים מסמים ומדמיינים את הכל?

אל צוות השחקנים מצטרפים קייל מקלכלן (“Fallout”), היילי ג’ואל אוסמנט (“החוש השישי”), אדריה ארג’ונה (“בשורות טובות”) וג’ינה דיוויס (“תלמה ולואיז”).

הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים