הבינה המלאכותית Claude מקבלת אפליקציה סלולרית יעודית

אפליקציית Claude ל-iOS (צילום: רונן מנדזיצקי) אפליקציית Claude ל-iOS (צילום: רונן מנדזיצקי)

חברת אנת’רופיק (Anthropic), המפתחת את מודל הבינה המלאכותית קלוד (Claude), הכריזה על אפליקציה סלולרית יעודית חדשה בעבור משתמשי הסלולר המעוניינים להשתמש במודל ה-Claude.

האפליקציה תהיה זמינה בשלב הראשון למשתמשי ה-iOS ובהמשך לאנדרואיד. בנוסף, החברה הכריזה על מנוי “קבוצתי” חדש למשתמשים עסקיים לחיבור בין משתמשים.

Claude מגיע לאייפון

תחום הבינה המלאכותית ממשיך להיות הדבר הגדול בעולם הטכנולוגיה, כאשר מלבד חברות ענק כמו OpenAI עם ה-ChatGPT או גוגל עם Gemini, ניתן למצוא חברות AI רבות נוספות, בהן אנת’רופיק, שהציגה לפני כחודשיים את משפחת מודלי השפה Claude 3 המגיעה בגרסת Haiku קומפקטית, Sonnet בינונית או Opus גדולה.

בעוד שמשתמשי סלולר יכולים לגשת למודל ה-AI דרך אתר claude.ai הרשמי, בדומה לאפליקציית ה-ChatGPT וה-Gemini שהגיעה רק אתמול למדינות נוספות, משתמשי Claude יוכלו מעכשיו לנהל שיחות עם מודלי ה-Claude 3 דרך אפליקציה יעודית וחינמית לסלולר שמייצרת ממשק נוח יותר אך זהה למעשה לאתר המקוון.

אפליקציית Claude ל-iOS (מקור anthropic)
אפליקציית Claude ל-iOS (מקור anthropic)

Claude לקבוצות

יחד עם האפליקציה הסלולרית, החברה הציגה “תוכנית קבוצתית” (Team Plan) חדשה בעבור משתמשים עסקיים, שנועדה לאפשר למספר משתמשים לגשת יחד למשפחת מודלי ה-Claude 3, עם כמות גדולה יותר של שיחות אותן הם יכולים לנהל עם המודל באמצעות הקשר (Context Window) גדול של 200 אלף פרמטרים.

התוכנית החדשה מתבססת על תוכנית ה-Pro הקיימת של החברה בעבור משתמשים עסקיים, והיא מוסיפה אפשרות לשיתוף פעולה בין המשתמשים בחברה והבינה המלאכותית עם יכולות ניהול חדשות ועוד.

התוכנית תהיה זמינה במחיר חודשי של 30 דולר למשתמש עם מינימום של חמישה משתמשים.

אפליקציית Claude החדשה זמינה להורדה בעבור מכשירי אייפון מחנות ה-App Store של אפל, והחברה צפויה להשיק גרסת אנדרואיד מקבילה במהלך השבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים