אנליסטים: כפתור הבית הקפסטיבי באייפון 7 יהיה מסוגל לזהות את עוצמת הלחיצה

קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 (קרדיט: OvalPicture)

מכשירי הדגל הבאים מבית אפל, iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus/Pro יציעו כפתור בית קפסטיבי רגיש למגע המסוגל לזהות את עוצמת הלחיצה של המשתמשים, בדיוק כפי שמבצע משטח המגע מסוג Force Touch במחשבי המקבוק בשנים האחרונות. כך מוסרים אנליסטים בידיעה חדשה שפורסמה במגזין Business Insider.

לטענת האנליסטים מבית חברת Cowen and Company סדרת אייפון 7 תציע “כפתור בית מסוג Force Touch” שיהיה שטוח, ללא חלקים זזים ויעמוד בקו אחד עם מסך המכשיר, תוך שהוא מספיק למכשירים מראה נקי ואלגנטי יותר. הכפתור הקפסטיבי החדש יחליף את המנגנון המכני שאפיין את כפתור הבית הפיזי במכשירי החברה מאז הושק האייפון הראשון ב-2007. על מנת לדמות את ההקשה על גבי מקש פיזי, יציע כפתור הבית החדש פידבק ייחודי המדמה את התחושה שמקבל המשתמש בעת לחיצה על כפתור.

הצצה לאחור

השימוש בכפתור החדש צפוי להיות דומה לאופן בו אנו משתמשים בכפתור הבית הפיזי כיום, אם כי יכיל מספר שינויים מובנים שעשויים להתבטא, להערכתנו, באופן הבא: נגיעה בודדת תחזיר את המשתמש למסך הבית, נגיעה זהה אך ארוכה תציג את מסך האפליקציות האחרונות ולחיצה עמוקה תוביל להפעלת העוזרת הוירטואלית סירי.

עוד נמסר בדברי האנליסטים כי ב-iPhone 7 נמצא גם עמידות מלאה בפני מים, זאת בדיוק כפי שדיווחו מקורות שונים במהלך השנה האחרונה. בכל הנוגע לעיצובה, צפויה סדרת המכשירים להגיע עם קווי עיצוב זהים למדי לאלו של מכשירי iPhone 6S  ו-6S Plus, מלבד היעדרם של שקע ה-3.5 מ”מ עבור אוזניות, כפתור הבית הפיזי וחלק מפסי האנטנה שבגב המכשיר. נוסף על כך, צפויה להציג הסדרה צבע חדש בשם שחור-חלל (Space Black) המוכר לנו משעון ה-Apple Watch.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים