שמועה: OnePlus 3T יהיה הסמארטפון הראשון אי פעם עם 8GB RAM

OnePlus 3 OnePlus 3 (קרדיט: OnePlus)

סמארטון הדגל המשודרג מבית יצרנית המובייל הסינית וואן-פלוס, הוא OnePlus 3T, עשוי להיות הסמארטפון הראשון איי פעם לשלב זיכרון RAM בנפח אסטרונומי העומד על 8 גיגה-בייט, כך מעידה שמועה חדשה שמוצאת דרכה אל הרשת במהלך היממה האחרונה ומגיעה דרך אתר הטכנולוגיה Phandroid.

השמועה החדשה מגיעה ימים ספורים לפני הכרזתו הצפויה של הוואן-פלוס 3T, שתתרחש במהלך אירוע הכרזה אותו הודיעה היצרנית כי תערוך ב-15 בנובמבר, יום שלישי הקרוב. מפרטו הטכני של המכשיר, על פי הידוע לנו עד כה, צפוי להציע בראש ובראשונה את שבב העיבוד העצמתי ביותר מבית קוואלקום, המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 821, ומציע 4 ליבות Kryo בתדר מירבי של 2.35GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530.

הצצה לאחור

שיפורים נוספים בהם אנו צפויים להיתקל עם הפיכתו של המכשיר לרשמי ביום שלישי הקרוב יהיו במערך הצילום הראשי שלו, שישלב חיישן IMX398 מבית סוני ברזולוציית 16 מגה פיקסל, וכן סוללה גדולה יותר בקיבולת של 3,300mAh (בניגוד ל-3,000mAh בוואן פלוס 3). מלבד זאת, ייתכן כי נצפה ברזולוציית מסך ה-5.5 אינץ’ של המכשיר גדלה מ-Full HD ל-Quad HD 2K, אך הסיכויים לכך אינם גבוהים במיוחד.

את ה-OnePlus 3T, לטענת מדליף המובייל אוון בלאס, תתמחר היצרנית במחיר הגבוה ב-80 דולרים מה-OnePlus 3, כך שמחיר המכשיר החדש יעמוד על 479 דולרים, הם שווי ערך לכ-1,850 שקלים לפני חישוב עלויות מיסוי ושילוח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים