דיווח: LG תספק מסכי OLED למגוון יצרניות סמארטפונים, ביניהן וואווי

לוגו LG (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לפני שבועות ספורים הציגה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הקוריאנית, LG אלקטרוניקס, את ספינת הדגל הראשונה בייצורה איי פעם שמציעה למשתמשיה צג OLED, כאשר על ייצורו אחראית חטיבת המסכים שלה, LG Display. כעת, לפי דיווח חדש שצץ ברשת, נראה כי מכשירי דגל מבית ייצורן של ענקיות טכנולוגיה נוספות עשויים להצטייד גם הם במסכי OLED המיוצרים על ידי היצרנית הדרום קוריאנית.

על פי הפרטים שעולים מן הדיווח, המגיע דרך מגזין Business Korea, מגוון יצרניות סמארטפונים סיניות מתכננות לבצע שימוש בצגי P-OLED בייצור LG Display עבור מכשירי הדגל בייצורן שישוחררו “בעתיד הקרוב“. בין אותן יצרניות נמנות ענקיות הטכנולוגיה Huawei, Oppo, Vivo וכן Xiaomi, אם כי לא ברור בשלב זה באילו מכשירים ישולבו הצגים מבית LG.

הצצה לאחור

ראוי לציין כי אין זו הפעם הראשונה בה אנו שומעים על תוכניותיה של LG לספק צגי OLED עבור מגוון יצרניות סמארטפונים. למעשה, אחת מלקוחותיה האפשריים היא לא אחרת מאשר גוגל. על פי דיווח שפורסם בחודש אפריל האחרון, גוגל השקיעה 880 מיליון דולר ב-LG Display על מנת להבטיח את זמינות צגי OLED למכשיר הדגל הבא בייצורה, Google Pixel 2 XL.

ענקית טכנולוגיה נוספת שעשויה לבצע שימוש במסכי ה-OLED של LG עבור דורות מכשיריה הבאים היא אפל, אשר הציגה לאחרונה, זאת בפעם הראשונה איי פעם, אייפון עם מסך OLED הקרוי בשם iPhone X. את צג המכשיר מספקת חטיבת המסכים של סמסונג, אך על פי שמועות ודיווחים שרצים ברשת מזה זמן מה, הענקית האמריקאית אכן מתכננת לשלב את צגיה של LG במכשיריה הבאים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים