מכשירי ה-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus נחשפים בתמונות מודלפות בצבע חדש

Samsung Galaxy S9 Plus (הדלפה: Evan Blass) Samsung Galaxy S9 Plus (הדלפה: Evan Blass)

פחות משלושה שבועות מפרידים בינינו ובין אירוע Unpacked 2018 הראשון של סמסונג לשנה זו, בו תציג החברה את זוג מכשירי הדגל החדשים שלה – Samsung Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus. טרם ייחשפו באופן רשמי, הספקנו ללמוד לא מעט על הסמארטפונים, כאשר תמונות חדשות שהודלפו לרשת על-ידי המדליף הסדרתי אוון בלאס, מציגות כעת את השניים בצבע חדש – סגול לילך (Lilac Purple).

התמונות החדשות של דגמי הגלקסי S9 ו-S9 פלוס מאשרות זו פעם נוספת את הדגשת ההבדלים בין שני המכשירים שתבצע השנה סמסונג, כאשר בגבו של דגם ה-S9 הסטנדרטי נוכל לראות מצלמה בודדת בעוד דגם ה-S9 פלוס מציג זוג מצלמות במערך צילום כפול.

בחלק הקדמי של שני הסמארטפונים ניתן לראות כי סמסונג שילבה זו פעם נוספת את מסך ה-Infinity Display בעל השוליים המצומצמים, כאשר גם השנה אנו מצפים לראות מסכי 5.8 ו-6.2 אינץ’ עבור דגמי ה-S9 וה-S9 פלוס, בהתאמה. בגב המכשירים ניתן לראות שינוי קל בסדר לעומת דגמי השנה הקודמת, כאשר כעת מופיע חיישן טביעות האצבע מתחת למערכי הצילום, זאת בדומה לעיצוב בו השתמשה החברה עבור דגמי ה-Galaxy A8.

Samsung Galaxy S9 (הדלפה: Evan Blass)
Samsung Galaxy S9 (הדלפה: Evan Blass)

בעוד צבע הסגול-לילך לא הופיע במעמד ההכרזה על מכשירי הדגל Galaxy S8 בשנה שעברה, אין הדבר מעיד בהכרח על הרחבת היצע הצבעים עבור דגמי ה-Galaxy S9. מכשירי הדגל של החברה הושקו בשנה שעברה בארבעה צבעים: אפור-סגלגל (שאת מקומו ככל הנראה יתפוס צבע הסגול-לילך), כסף ארקטי, זהב מייפל ושחור מבריק.

מכשירי סדרת ה-Galaxy S9 יגיעו פלטפורמות העיבוד המובילות שהוכרזו לאחרונה – Snapdragon 845 מבית קוואלקום ו-Exynos 9810 מבית סמסונג, האחרונה צפויה להגיע עם מכשירים שימכרו בישראל. שתי הפלטפורמות מיוצרות בדור הייצור האחרון של חברת סמסונג בטכנולוגיית 10nm מהדור השני וישלבו 8 ליבות עיבוד. לצד אלו אנו צפויים לראות דגש גדול על צילום עת תציג סמסונג את סדרת הסמארטפונים החדשה, כאשר תחום האינטליגנציה המלאכותית צפוי לקבל דגש גם כן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים