דיסני ו-FX מפתחים סדרה חדשה של “הנוסע השמיני” מאת יוצר “פארגו”

הנוסע השמיני תמונה: 20th Century Fox

רשת FX האמריקנית הכריזה על פיתוח סדרת טלוויזיה של “הנוסע השמיני” (Alien), סדרת סרטי המד”ב שהחלה בסוף שנות ה-70. את הסדרה החדשה ייצור נואה האולי, יוצר הסדרות “פארגו” ו“לגיון”, אף הן של רשת FX. במאי הסרט המקורי, רידלי סקוט, נמצא כרגע בשיחות לגבי השתלבותו בהפקת הסדרה החדשה, אך סביר שלא יביים אותה, שכן הוא מחויב לסדרת מד”ב אחרת – “Raised by Wolves” של HBO Max.

הסדרה החדשה מוגדרת כשילוב בין הסגנונות השונים של סרטי “הנוסע השמיני” – האימה המובהקת של הסרט הראשון, והאקשן חסר המעצורים של סרט ההמשך “שובו של הנוסע השמיני” (Aliens) משנת 1986.

על פי נשיא רשת FX, ג’ון לנדגרף, הסדרה תתרחש בעתיד הקרוב בכדור הארץ. כלומר, ניתן להניח כי מדובר בפרק הזמן שקדם לסרט הראשון, לפני שצוותה של רידלי יצא לחלל. זו כאמור תהיה הפעם הראשונה שבה “הנוסע השמיני” תתמקד בכוכב הלכת שלנו, אם לא מחשיבים את סרטי “הנוסע השמיני נגד הטורף”. למעשה, עלילת הסרטים המקוריים התמקדו רבות בניסיון למנוע מהזן החללי להגיע לכדור הארץ. בסרט הפריקוול “פרומתיאוס” שביים רידלי סקוט התחוור כי החייזרים המציאו נשק ביולוגי שמטרתו העיקרית הייתה לנחות בכדור הארץ ולהשמידו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סדרת סרטי “הנוסע השמיני” החלה ב-1979 ומאז התרחבה ליקום של שישה סרטים – האחרון שבהם היה “הנוסע השמיני: קובננט” משנת 2017. במהלך השנים עבדו על הסדרה יוצרים גדולים כמו דיוויד פינצ’ר, ג’יימס קמרון, ג’וס ווידון, ודיימון לינדלוף.

הסדרה החדשה עדיין נמצאת בשלבי פיתוח ראשונים, אך צפוי כי היא תהיה רק הראשונה מתוך ניסיון להגדיל את יקום “הנוסע השמיני”, עכשיו משדיסני רכשה את פוקס המאה ה-20. דיסני ידועים בכוונותיהם לסחוט כל פרנצ’ייז השייך להם כמה שאפשר, כפי שניתן לראות מהכרזת תכני “מלחמת הכוכבים” שהגיעה בשבוע שעבר. אם הסדרה החדשה של האולי תספק את הסחורה, צפוי כי נראה הרבה יותר מ”הנוסע השמיני” בעתיד הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים