לא ידעתם, אבל אתם בחרתם: החדשות והכתבות החמות של שנת 2020

סיכום שנה

שנת 2020 הייתה שונה משנים אחרות אותן סיכמנו בגאדג’טי. וירוס הקורונה שהתפשט ברחבי העולם במהלך השנה שינה את הדרך בה הציגו רבות מהחברות בתחום הטכנולוגיה את המוצרים שלהן, עם מעבר לאירועים על גבי האינטרנט, דרך זום, במקום אירועי ענק מושקעים אותם היו נוהגות לערוך. שוק הטלוויזיה והקולנוע השתנה גם כן, כשסגירת בתי הקולנוע סביב העולם הובילה סרטים לצפייה דרך שירותי הסטרימינג בסלון הביתי, והמספר ההולך וגדל של מנויים לשירותי צפייה כמו נטפליקס, דיסני פלוס ואחרים, ככל הנראה יאיץ את המגמה של יצירת תכנים עבור שירותים אלו גם בשנה הבאה.

לקראת שנת 2021 יש לנו עוד תוכניות רבות בגאדג’טי ונמשיך לבנות את הקהילה הקטנה שהקמנו לפני יותר מעשור. נספר שאנחנו עובדים על אתר חדש אותו אנו מצפים להשיק במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה.

הדבר החשוב לנו מכל הוא המשוב שלכם, בין אם לרעה ובין אם לטובה, הדרך בה אתם מסתכלים על האתר היא הדרך שהנחתה אותנו תמיד כדי שנוכל להציג בפניכם בדיוק את מה שאתם מחפשים ובדרך הטובה ביותר שנוכל לעשות זאת. גם אם לא הספקנו לענות לכל מייל, או לכל תגובה, אין הרבה שפספסנו, ונשמח להמשיך לשמוע מכם דרך קבוצת הטלגרם, מנוע התגובות המופיע מתחת לכתבות או במייל ישירות אלינו דרך עמוד יצירת הקשר באתר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מידי שנה, רגע לפני שאנו מפרסמים את הבחירות שלכם בסקר סיכום השנה, אנו נוהגים להציג בפניכם את החדשות והסיפורים שבחרתם כמובילים פשוט דרך הביקורים השוטפים שלכם באתר. אלו הם נבחרי השנה שלכם ב-2020.

5 הידיעות (או ההכרזות) הנצפות ביותר השנה

iPhone 12 Pro Max (צילום: רונן מנדזיצקי)
iPhone 12 Pro Max (צילום: רונן מנדזיצקי)
5 האייפון 12 מושק בישראל
11 בדצמבר. כחודשיים עברו ממועד ההכרזה של אפל על סדרת האייפון 12 ועד שהמכשירים החלו להגיע לישראל, אך אין כל צל של ספק כי מדובר באחד המכשירים שעניינו את קוראי גאדג’טי הכי הרבה השנה, כשהוא מצליח להתברג לרשימה אף שההשקה התקיימה רק בחודש האחרון של השנה.
4 מצלמת ה-OnePlus 8 Pro מסוגלת לראות דרך בגדים, חפצים וחומרים נוספים
15 במאי. בין אם החשש לפרטיות או יצר המציצנות, משהו בהחלט משך רבים לסיפור הבא אודות אחד ממכשירי הדגל של חברת וואן פלוס במהלך 2020. התכונה של חיישן האינפרה אדום שאיפשרה להביט דרך חפצים מסוימים כמוו “תמונת רנטגן” בוטלה די במהירות על ידי החברה, אבל לא לפני שהספיקו כמה אנשים להציץ אל תוך הקרביים של ה-Apple TV, כמו גם לדברים אחרים.
3 מחירי ה-PlayStation 5 בישראל נחשפים
17 בספטמבר. בין אם בגלל היצע נמוך מאוד שסיפקה סוני עבור ההשקה הבינלאומית של קונסולת הפלייסטיישן 5 ובין אם בגלל שמדובר בדור חדש לחלוטין של קונסולות שהושק השנה לאחר תקופה ארוכה שחלפה לה מאז הוצגו קונסולות ה-PS4 השונות, אין ספק כי רמת העניין בפלייסטיישן החדשה הייתה מבין הגבוהות השנה (מצטערים מיקרוסופט).
2 סמסונג משיקה את מכשירי Galaxy S20 בישראל
3 במרץ. אי שם בתחילת השנה ביקרנו באחד מהאירועים האחרונים שקיימה סמסונג באופן פיזי לעיתונאים. באירוע גדול ומרשים בסן פרנסיסקו, כבר אז חולקו לנו מסיכות פנים כדי להגן מפני הוירוס החדש שצץ לו, חשפה סמסונג את סדרת הדגל גלקסי S20. העניין בסדרה היה לא קטן בישראל, וההשקה שלה מתברגת במקום השני ברשימת הידיעות הנצפות ביותר באתר במהלך השנה.
1 אפל מכריזה על סדרת האייפון 12

13 באוקטובר. זו שנה נוספת בה אפל מובילה את המצעד ברמת העניין במכשירי האייפון החדשים שלה, והפעם היה ברור מאוד כי סדרת האייפון 12 הייתה המעניינת ביותר בקרב קוראי גאדג’טי. בהפרש ניכר של כ-250 אלף (!) ביקורים בהשוואה למקום השני ברשימה, אין ספק כי באפל עשו השנה משהו נכון מאוד כדי לתפוס את תשומת הלב שלכם.

5 מותגי הסמארטפונים הכי פופולריים בגאדג’טי השנה

לוגו סמסונג מואר על מדף (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי
5 Huawei – עם 3% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – Huawei P30 Pro)
4 Realme – עם 6% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – Realme 7 Pro)
3 Xiaomi / Poco / Redmi – עם 14% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – Redmi Note 9 Pro)
2 Apple / iPhone – עם 31% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – iPhone 12 Pro Max)
1 Samsung – עם 42% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – Galaxy S20 Ultra)

5 מפרטי סמארטפונים שהכי עניינו אתכם השנה

iPhone 12 Pro Max (צילום: רונן מנדזיצקי)
iPhone 12 Pro Max (צילום: רונן מנדזיצקי)
5 Apple iPhone 8 Plus (הופיע במקום הרביעי ב-2019 ובמקום החמישי ב-2018)
4 Samsung Galaxy S20 Plus
3 Samsung Galaxy S20 
2 Samsung Galaxy S20 Ultra
1 iPhone 12 Pro Max

5 כתבות המגזין הכי נצפות השנה

Samsung Galaxy A71 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Samsung Galaxy A71 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)
5 גאדג’טי מסקר: Xiaomi Redmi Note 9 Pro
11 ביולי, 2020. מכשירי הביניים החלו להיות מרשימים יותר ויותר ובמחיר שכבר נמוך מ-1000 שקלים, אין ספק כי הרדמי נוט 9 פרו הוא בין המעניינים השנה.
4 גאדג’טי מסקר: Xiaomi Mi TV 4S
22 ביוני, 2020. הטלוויזיות של שיאומי הגיעו השנה לישראל בפעם הראשונה ביבוא רשמי והעניין בהן היה גדול במיוחד. עם דגמים במספר גדלים שונים, מערכת ההפעלה Android TV ומחירים די אטרקטיביים, ה-Mi TV 4S תופסות את המקום הרביעי ברשימה לשנת 2020.
3 גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy S20 ו-Galaxy S20 Plus
13 באפריל, 2020. מכשירי הדגל של סמסונג לשנת 2020 זכו ללא מעט תשומת לב השנה, וכך גם הסקירה עליהם. באופן שהפתיע אפילו אותנו, דווקא דגם האולטרה בו היה העניין הכללי הגדול ביותר זכה לעניין נמוך יותר בסקירה המלאה שלנו עליו בהשוואה לשני הדגמים האחרים (אולטרה היה במקום ה-7 בסה”כ ומחוץ לרשימה השנה).
2 גאדג’טי מסקר: Xiaomi Mi Band 4
27 באוגוסט, 2019. צמיד הכושר Mi Band 5 כבר הושק לא מכבר, אך עיקר העניין המשיך להיות הדגם הקודם בסדרה. במחיר של פחות מ-150 שקלים היום, זה לא מפליא במיוחד.
1 גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy A71
1 במרץ, 2020. בין מכשירי הביניים הפופולריים במהלך 2020, הגלקסי A71 זכה לעניין רב בסקירה שלנו, וזה לא מפתיע בהתחשב שבשנה שעברה היה זה ה-Galaxy A70 שתפס את המקום הראשון ברשימה.

עדיין לא הצבעתם בסקר סיכום השנה שלנו? לחצו כאן על מנת לגשת לסקר סיכום השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים