גוגל מוסיפה עורך וידאו חדש ל-Google Photos ופיצ’רים בתשלום למנויי Google One

עורך הוידאו החדש ב-Google Photos (מקור גוגל)

גוגל הכריזה על הוספת עורך וידאו חדש לאפליקציית Google Photos הפופולרית של החברה, המצטרף לעורך התמונות הקיים. בנוסף לעורך התמונות הכריזה על הפעלת אפשרויות עריכת תמונות מתקדמות שהיו זמינות עד כה רק במכשירי הפיקסל גם בעבור משתמשים במכשירים אחרים, אך רק למנויי ה-Google One בתשלום.

שירות ה-Google Photos והאפליקציה שלו הושקו במהלך 2015 והפך במהלך השנים לאחד משירותי האחסון ועריכת התמונות הנפוצים ביותר בעולם במיוחד בזכות מודל האחסון ללא הגבלה של תמונות בענן, אפשרות שתיעלם ב-21 ביוני הקרוב. מאז 2015 ועד היום גוגל שחררה לא מעט עדכונים לאפליקציה, בהם גם עורך התמונות המובנה אליו מצטרף עכשיו גם עורך וידאו.

עורך הוידאו המובנה החדש של גוגל יאפשר למשתמשים מעל 30 אפשרויות עריכה שונות לקבצי הוידאו שלהם, בהן חיתוך של סרטונים, ייצוב וידאו, הוספת פילטרים, שינוי בהירות וניגודיות ואפשרויות נוספות, כאשר עורך הוידאו החדש זמין במכשירי iOS כיום ויהפוך להיות זמין בהמשך גם במכשירי אנדרואיד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרויות עריכת הוידאו ב-Google Photos (מקור גוגל)

המידע המעניין ביותר בעדכון החדש נוגע להוספת אפשרויות עריכת תמונות חדשות שהיו זמינות עד כה רק למשתמשי מכשירי הפיקסל של החברה, ויהפכו זמינות כעת גם למנויי ה-Google One, שירות האחסון והגיבוי של גוגל. בעוד שגוגל לא מתכננת להסיר פיצ’רים קיימים, משתמשי Google One יזכו לקבל גישה לאפשרויות עריכה מבוססות לימוד מכונה דוגמת “תאורת דיוקן” (Portrait Light) שמאפשרת לבחור נקודת “אור” ולהאיר את הפנים בתמונה בהתאם למיקום הנקודה בצילום.

בנוסף יגיעו גם אפשרויות כמו Color Pop, המבליטה את המשתמש בתמונה על ידי הפיכת הרקע לשחור לבן והשארת המשתמש צבעוני, זו זמינה כיום לכלל המשתמשים. הפיצ’ר נשען על מידע עומק הקיים בתמונות ממכשירים חדשים. עם זאת, מעכשיו משתמשי Google One יוכלו להפעיל את האפשרות החדשה גם על תמונות ללא מידע עומק בזכות לימוד המכונה של גוגל יחד עם אפשרויות עריכה נוספות שהיו זמינות עד כה למשתמשי פיקסל, לצד אפשרויות עריכה נוספות.

אפשרויות עריכה למשתמשי Google One (מקור גוגל)

בעוד שעורך הווידאו הוא תוספת מבורכת לאפליקציה, סביר להניח שלא מעט משתמשים צפויים להתרעם על ה”שינוי” החדש של גוגל לעורך התמונות המובנה המוסיף פיצ’רים יעודיים רק למשתמשי ה-Google One בתשלום, אם כי הפיצ’רים הקיימים כיום עבור כלל המשתמשים באפליקציה ימשיכו להיות זמינים גם בהמשך, ורק הכלים הנוספים יושקו עבור המשתמשים בחבילות בתשלום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים