שירות bit של בנק הפועלים הופך לארנק הדיגיטלי הראשון בארץ

אפליקציית ביט (מקור בנק הפועלים)

בנק הפועלים הכריז על הפיכת אפליקציית “ביט” (Bit) משירות העברת כספים בלבד לארנק דיגיטלי מלא, שיאפשר לבצע תשלום ללא מגע באמצעות המכשיר הסלולרי ולהעביר כסף בין המשתמשים. יחד עם הארנק הדיגטלי החדש, בנק הפועלים מציג גם את כרטיס האשראי Bitcard, המונפק על ידי חברת Cal, שיאפשר ללקוחות ביט להשתמש בו ככלי משלים בעבור הארנק הדיגיטלי של הבנק.

ההכרזה החדשה של בנק הפועלים מגיעה שעות ספורות אחרי פרסום עמדת בנק ישראל הרשמית על הארנקים הדיגיטליים, המציגה את המגבלות של בנק ישראל על פעילות הארנקים הדיגיטליים בארץ, בהם האיסור על שימוש במידע אותו אוסף הארנק הדיגיטלי לשם מתן שירותים פיננסיים או מכירה של מוצרים פיננסיים אחרים ללקוחות. עם השינוי החדש בפעילות שירות הביט של בנק הפועלים, הוא הופך לארנק הדיגיטלי הזמין הראשון בארץ המאפשר למשתמשים לבצע העברות כספים ביניהם דרך האפליקציה וישמש גם כאמצעי תשלום סלולרי ללא מגע באמצעות שבב ה-NFC המובנה במכשירים הסלולריים או באמצעות כרטיס ה-Bitcard החדש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

תחום התשלומים הדיגטליים השתנה רבות בשנים האחרונות בישראל, כאשר ביט שולטת למעשה בשוק עם 65% וכ~523 אלף משתמשים פעילים בחודש, בהשוואה ל~217 אלף בשירות הפייבוקס (PayBox) של בנק דיסקונט וכ~60 אלף בלבד בשירות הפיי (Pay) של בנק לאומי. עם הפיכת שירות הביט מפתרון העברת כספים לארנק דיגיטלי, ביט ובנק הפועלים מיישרים למעשה קו עם שירותי התשלום ללא מגע הסלולריים של חברת האשראי מקס, ה-ANYPAY של ישראכרט ו-CalPay של כאל, מה שיהפוך את השימוש בביט לנוח עוד יותר בעבור המשתמשים שיוכלו לבצע את שתי הפעולות באותו המקום.

כרטיס Bitcard (מקור בנק הפועלים)

לשירות הארנק הדיגיטלי של ביט יוכלו להירשם משתמשים המחזיקים במכשיר אנדרואיד עם כרטיס אשראי מאסטרקארד של בנק הפועלים או כרטיס מאסטרקארד חוץ בנקאי של ישראכט דרך אפליקציית ה-Bit (אנדרואיד) עצמה, כאשר משתמשים ללא אשראי מאסטרקארד יוכלו להזמין דרך האפליקציה את כרטיס ה-Bitcard החדש וכך להשתמש בארנק הדיגיטלי. משתמשי אייפון יאלצו להשתמש בכרטיס ה-Bitcard ללא יכולת תשלום ללא מגע נכון לרגע זה.

גולן שרמן, משנה למנכ”ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה:

זהו צעד משמעותי לקראת מימוש החזון של bit למעבר מאפליקציית תשלומים יומיומית של הציבור הרחב לפלטפורמת הפעילות הבנקאית המרכזית ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. נמשיך לקדם ולחזק את הצעת הערך הייחודית של bit, כפלטפורמה למתן מגוון שירותים בנקאיים מהירים ופשוטים מבוססי תשלומים לשימוש כלל הלקוחות.

כחלק מהשקת שירות הארנק הדיגטלי החדש, בנק הפועלים יוצא במבצע שבמסגרתו משתמשי ארנק הביט החדש יוכלו לקבל החזר כספי של 10% על הקניות, עד לסכום של 150 ש”ח, כאשר בנוסף, לקוחות שיזמינו את כרטיס ה-Bitcard יקבלו הטבת הצטרפות של עד 250 ש”ח.

אין ספק כי ההודעה החדשה של בנק ישראל פותחת את הדרך להפיכת עוד שירותי תשלומים לארנקים דיגיטליים חכמים, מה שיוצר מצב של לא מעט עומס על האנשים בארץ שעברו ממצב של חוסר באפשרויות תשלום דיגטלי לעודף של פתרונות העברת כספים, תשלום סלולרי ללא מגע ועכשיו גם פתרון הארנק הדיגטלי, כל זאת בזמן שלא מעט משתמשים מחכים לכניסה של שירות ה-Apple Pay של אפל לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים