שעוני ה-Galaxy Watch 5 ואוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro של סמסונג מגיעים לישראל

סדרת שעוני ה-Galaxy Watch5 (מקור סמסונג) סדרת שעוני ה-Galaxy Watch5 (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) משיקה בארץ את סדרת שעוני ה-Galaxy Watch 5 החדשה שלה, המגיעה בדור הנוכחי ב-3 גרסאות, בהן גרסת Pro חדשה לגמרי המגיעה עם גוף טיטניום עמיד במיוחד, מסך 1.4 אינץ’ וסוללת 590mAh ענקית לזמן שימוש ארוך במיוחד.

לצידם, משיקה החברה בארץ גם את ה-Galaxy Buds 2 Pro, דור אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים העדכני של החברה, התומך בסאונד HiFi ומציע זמן סוללה ארוך של עד 29 שעות.

שעוני ה-Galaxy Watch 5

שבוע בלבד לאחר לאחר ההכרזה שלהם לצד מכשירי ה-Galaxy Z Flip 4 ו-Galaxy Z Fold 4, מהם הספקנו לקבל כבר התרשמות ראשונה, סדרת השעונים החכמה החדשה של סמסונג נוחתת בארץ ומחליפה את דגמי ה-Galaxy Watch 4 הקודמים, כאשר היא אף נפרדת מדגם ה-Classic בעל החוגה המסתובבת, אותו סקרנו בעבר, לטובת גרסת Pro חדשה ומוקשחת.

סדרת שעוני ה-Galaxy Watch 5 החדשה כוללת שלושה דגמים:

  • דגם Galaxy Watch 5 – מגיע בגודל של 40 מ”מ עם מסך 1.2 אינץ’.
  • דגם Galaxy Watch 5 – מגיע בגודל של 44 מ”מ עם מסך 1.4 אינץ’.
  • דגם Galaxy Watch 5 Pro – מגיע בגודל של 45 מ”מ עם מסך 1.4 אינץ’.

לרכישת שעוני ה-Galaxy Watch 5 >> לחצו כאן

Galaxy Watch 5 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)
Galaxy Watch 5 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)

שלושה הדגמים מגיעים עם זכוכית ספיר עמידה במיוחד, והם עמידים במים ואבק תחת תקני 5ATM ו-IP68, בנוסף לתקן ה-MIL-STD-810G של צבא ארה”ב לעמידות מוגברת, כאשר בניגוד לדגמים הרגילים, דגם ה-Pro אף מגיע עם גוף עשוי טיטניום.

השעונים החדשים מגיעים עם מערכת ה-Wear OS העדכנית של גוגל וממשק ה-One UI Watch 4.5 המעודכן, הרצים על שבב ה-Exynos W920 כפול הליבה של סמסונג ומציעים מעקב אחר המדדים השונים באמצעות חיישן ה-BioActive של החברה, בהם דופק (PPG), מד אק”ג (ECG) ועוד.

הדגמים החדשים מגיעים עם סוללות בעלות קיבולת משופרת ב-13% לעומת הדור הקודם וסוללת 590mAh ענקית בדגם ה-Pro החדש.

אוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro

בעבור חובבי השמע האיכותי, סמסונג מביאה את אוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro החדשות המחליפות את דגם ה-Galaxy Buds Pro המקורי עם עיצוב משופר וקטן יותר ב-15%, כאשר הן משתמשות בצמד דרייברים (וופר וטוויטר) לאיכות שמע משופרת עם תמיכה באודיו באודיו HiFi של 24bit, אודיו 360 הקפי וסינון רעשים (ANC) משופר עם הפחתת רעשים גדולה יותר ב-3 דציבל לעומת הקודם הקודם.

האוזניות מגיעות עם עמידות למים בתקן IPX7 ומשתמשות בקישורית Bluetooth 5.3 מעודכנת יחד עם תמיכה בקודק ה-Samsung Seamless Codec HiFi הנועד להעביר אודיו באיכות גבוהה במכשירי סמסונג תומכים. מבחינת זמן השימוש שלהן, האוזניות יציעו למשתמשים בהן עד 8 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 29 שעות שימוש עם מארז הטעינה ללא סינון רעשים פעיל, כאשר עם סינון רעשים זמן הסוללה יורד לעד 5 ו-18 שעות בהתאמה.

אוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro (מקור סמסונג)
אוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro (מקור סמסונג)

מחירים בישראל

סדרת שעוני ה-Galaxy Watch 5 החדשה של סמסונג זמינה לרכישה במחיר של החל מ-1125 ו-1225 ש”ח לגרסאות ה-40 ו-44 מ”מ של ה-Galaxy Watch 5 הרגיל ומחיר של החל מ-1775 ש”ח לדגם ה-Pro, כאשר מחיר אוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro עומד על 775 ש”ח.

לרשימה המלאה: שעוני Galaxy Watch 5 | אוזניות Galaxy Buds 2 Pro


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים