הרובוטריקים חוזרים למקורות בסרט האנימציה רובוטריקים: ההתחלה

רובוטריקים: ההתחלה (באדיבות Paramount Animation / Hasbro)

כבר שנים שהתרגלנו לראות את הרובוטריקים בלייב-אקשן בסדרת הסרטים של מייקל ביי, אך כעת הסדרה חוזרת למקורותיה באנימציה עם “רובוטריקים: ההתחלה” (Transformers: One), סרט האנימציה הראשון בסדרה שיינחת בקולנוע מזה כמעט 40 שנה.

אין לטעות, הרובוטריקים המצוירים מעולם לא באמת פינו את דרכם – סדרות וסרטי אנימציה המשיכו להיות מופקים משנות ה-80 ועד היום, אך הסרט החדש יציין את חזרתם לבתי הקולנוע אחרי עשרות שנים בהן הסתפקו בהפצה טלוויזיונית או לרכישה בוידאו ודיגיטל.

הסרט החדש ישמש כפריקוול המתאר את סיפור המקור של הרובוטריקים והשקרניקים על כוכב סייברטרון. בין השאר, יגולל את סיפור החברות בין אופטימוס פריים ומגטרון, שהפכו אחר כך לאויבים מושבעים.

מאחר ומדובר בסרט גדול יותר מסרטי האנימציה הקודמים של הרובוטריקים, אולפני פרמאונט גייסו שורת כוכבים לדבב את הדמויות המוכרות. את אופטימוס פריים יגלם כוכב סרטי “ת׳ור” כריס המסוורת’ ואת מגטרון ידבב בריאן טיירי הנרי (“גודזילה נגד קונג: האימפריה החדשה”).

רובוטריקים: ההתחלה (באדיבות Paramount Animation / Hasbro)
רובוטריקים: ההתחלה (באדיבות Paramount Animation / Hasbro)

בטריילר נראים מגטרון ואופטימוס פריים בצעירותם כעובדים פשוטים שעדיין לא מסוגלים לשנות צורה. כשהבוס שלהם מגיע ומואס בברוגז ביניהם, הוא שולח אותם למחלקת פינוי זבל, שם הם פוגשים בבאמבלבי הצעיר, שעדיין לא החליט כיצד לקרוא לעצמו ומסתפק בשם הדגם שלו.

בהמשך, מגיעים החברים לפני השטח בפעם הראשונה, ולאחר שהוכיחו את יכולתם, הם זוכים בכוח לשנות צורה – כח שבעצם יפתח את כל ההיסטוריה של הרובוטריקים שלמדנו להכיר בעשורים האחרונים.

את הטריילר בחרו באולפני פרמאונט להשיק בצורה יוצאת דופן – שיגור חללית המשדרת את הטריילר לגובה 125 אלף רגל מעל כדור הארץ.

בעמוד הטריילר שודרה קודם לכן ספירה לאחור בת שעה, שתיעדה את השיגור בליווי פתיח מפי המסוורת׳ וטיירי הנרי, שהתלהבו משליחת הטריילר לחלל. אם כי בפועל, לא באמת מדובר רשמית בחלל, שכן זהו אינו מתחיל עד לגובה  330 אלף רגל, אבל זה בהחלט הכי קרוב שבפרמאונט הצליחו להגיע.

הסרט מגיע מאת ג’וש קולי, שעושה כאן קפיצה ראשונה לתפקיד במאי אחרי שנים של עבודה בפיקסאר כתסריטאי (“צעצוע של סיפור 4”, “הקול בראש”) ואנימטור (“רטטוי”, “אמיצה”).

עוד יצטרפו לצוות השחקנים סקרלט ג’והנסון (“האלמנה השחורה”), ג’ון האם (“מד מן”), סטיב בושמי (“אימפריית הטיילת”), לורנס פישבורן (“המטריקס”) וקיגן מייקל קי (“האחים סופר מריו: הסרט”) שייגלם את באמבלבי.

על אף כי נצטרך לחכות ולראות האם הסרט יצליח קודם, באולפני פרמאונט כבר רמזו כי ישנו תכנון להפוך את הסרט לראשון בטרילוגיה שלמה, שתמשיך לחקור את מערכת היחסים המסובכת של פריים ומגטרון בתחילת יקום הסדרה.

הסרט “רובוטריקים: ההתחלה” צפוי לנחות בבתי הקולנוע בישראל ב-24 באוקטובר, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים