כבר לא למוזמנים בלבד: קלאבהוס מאפשרת הצטרפות חופשית לשירות

קלאבהאוס (Clubhouse), אפליקציית חדרי הצ’אטים הקוליים הפופולרית, הכריזה על פתיחת השירות להרשמה רגילה ללא צורך בקבלת הזמנה כפי שנעשה עד היום, שינוי שמגיע עם סיום תקופת ה”בטא” הרשמית של קלאבהאוס ומעבר לגרסה רשמית.

אחרי שנה בה תחום חדרי הצ’אטים הקוליים “התפוצץ” עם כניסתה של קלאבהאוס לשוק, האפליקציה מסיימת רשמית את תקופת הבטא שלה, בה משתמשים נדרשו לקבל הזמנה על מנת להצטרף לשירות, דבר בו היא התפרסמה יחד עם הבלעדיות הראשונית למכשירי האייפון. מהיום ניתן להירשם בצורה פשוטה לשירות באמצעות המספר הסלולרי וללא צורך בהזמנה, בדומה לשירותים מתחרים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לפי המידע הרשמי של החברה, המאזין הממוצע באפליקציה מבלה יותר משעה בהקשבה בחדרי הצ’אטים הקוליים, שצמחו מ-50 אלף חדרים ביום לכחצי מיליון חדשים היום. כמות המשתמשים אף גדלה לאחרונה ב-10 מיליון משתמשים חדשים שנוספו לאחר השקת גרסת האנדרואיד של האפליקציה. פיצ’ר Backchannel (“ערוץ אחורי”) לשליחת הודעות פרטיות שנוסף לאחרונה, הציג גם הוא פופולריות גבוהה עם למעלה מ-90 מיליון הודעות פרטיות שנשלחו מאז שהושק.

ClubHouse זמינה לכולם

השאלה הגדולה ביותר כרגע היא האם לא מדובר על צעד שמגיע מאוחר מדי בעבור קלאבהאוס. בעוד שהאפליקציה החלה את להיט חדרי הצ’אטים הקוליים, כיום קיימים לא מעט פתרונות מתחרים מבית טוויטר, רדיט, פייסבוק, טלגרם, דיסקורד ועוד רבים אחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים