שיאומי משיקה בארץ את שעוני ה-Xiaomi Watch 2 / 2 Pro / S3 וצמיד הכושר Xiaomi Band 8 Pro

שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro (מקור שיאומי) שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro (מקור שיאומי)

שיאומי (Xiaomi) וקבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי החברה בארץ, מרחיבות את היצע השעונים והרצועות החכמות בישראל עם השקה של לא פחות מארבעה דגמים חדשים, בהם צמד שעוני ה-Xiaomi Watch 2 / 2 Pro המגיעים עם מערכת ה-Wear OS של גוגל, שעון ה-Xiaomi Watch S3 הייחודי, המשתמש במערכת ה-HyperOS של שיאומי ומגיע עם חוגה מתחלפת, ולבסוף גם את צמיד הכושר Xiaomi Band 8 Pro החכם, המגיע עם מסך 1.74 אינץ’.

שעוני ה-Xiaomi Watch 2 / 2 Pro

שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro וגרסת ה-Xiaomi Watch 2 המוזלת שהוכרזה אחריו הם הדור האחרון של שעוני ה-Wear OS של שיאומי, אשר חולקים למעשה את רוב התכונות שלהם.

ההבדל הגדול ביותר בין הדגמים הוא השימוש בגוף פלדת אל-חלד (54.5 גרם ללא רצועה) בגרסת ה-Pro, עם כתר שעון נוסף, לעומת דגם ה-Watch 2 הרגיל, המגיע עם גוף אלומיניום (36.8 גרם ללא רצועה) וצמד כפתורים צדדים בלבד.

מלבד זאת, שני השעונים מגיעים בקוטר זהה של 46 מ”מ ומשלבים מסך AMOLED עגול בגודל 1.43 אינץ’, ברזולוציית 466×466 ובבהירות של עד 600 ניט.

שעון Xiaomi Watch 2 (מקור שיאומי)
שעון Xiaomi Watch 2 (מקור שיאומי)

מתחת למכסה ניתן למצוא את פלטפורמת ה-Snapdragon W5+ Gen 1 העדכנית של קוואלקום עם 2GB זיכרון ואחסון בנפח של 32GB, לצד שבב NFC מובנה, המאפשר להשתמש בשעונים בעבור ביצוע תשלום ללא מגע.

שני הדגמים מציעים תמיכה במעקב אחר למעלה מ-150 סוגי פעילויות ספורט, עם תמיכה במעקב מיקום ב-5 טכנולוגיות מיקום שונות עם תדר כפול (L1+L5) לדיוק משופר.

בנוסף, קיימות גם עמידות במים עד לעומק של 50 מטרים (5ATM), יכולת ניטור דופק, שינה, רויית החמצן בדם והאפשרות להציע זמן שימוש ארוך של עד 65 שעות באמצעות סוללת ה-495mAh המובנית בשניהם.

שעוני ה-Xiaomi Watch S3

השעון השלישי בהשקה הנוכחית הוא ה-Xiaomi Watch S3, שעון הדומה יחסית לדגמי ה-Xiaomi Watch 2/2 Pro, המגיע עם גוף אלומיניום בקוטר 47 מ”מ ומסך AMOLED זהה בגודל 1.43 אינץ’, רזולוציית 466×466 ובהירות של עד 600 ניט.

שני ההבדלים הגדולים ביותר בין הדגמים כוללים את השימוש במערכת ה-HyperOS היעודית של החברה (במקום Wear OS של גוגל) ואפשרות להחליף את החוגה הפיזית על מנת להתאים את השעון לטעם האישי של המשתמש.

החברה לא מספקת מידע רב על המפרט הטכני המעשי של השעון, אך בדומה לשני הדגמים האחרים הוא מציע תמיכה במעקב אחר למעלה מ-150 סוגי פעילויות ספורט, עם תמיכה במעקב מיקום ב-5 טכנולוגיות שונות (GPS, Beidou, GLONASS, GALILEO, QZSS) עם תדר כפול (L1+L5) לדיוק משופר ועמידות במים עד לעומק של 50 מטרים (5ATM).

הוא יוכל לנטר את הדופק, שינה, רוויית החמצן בדם והרכב הגוף בעזרת חיישן משודרג עם 12 ערוצים למעקב מדויק אחר מדדי המשתמש.

שעון ה-Xiaomi Watch S3 (מקור שיאומי)
שעון ה-Xiaomi Watch S3 (מקור שיאומי)

מבחינת זמן הסוללה שלו, שעון ה-Watch S3 מגיע עם סוללת 486mAh מובנית, שנועדה לספק זמן שימוש ארוך של עד 15 ימים בשימוש סטנדרטי או עד 5 ימים עם מסך פועל תמיד (AOD).

יש לשים לב כי בעוד שהשעון כולל שבב NFC מובנה, הוא אינו מאפשר לבצע תשלומים ללא מגע באמצעות השעון, בניגוד לדגמי ה-Wear OS.

צמיד הכושר Xiaomi Band 8 Pro

לצד שלושת השעונים החכמים החדשים, שיאומי השיקה בארץ גם את ה-Xiaomi Band 8 Pro, הגרסה העדכנית והמתקדמת ביותר מסדרת צמידי הכושר החכמים של החברה המחליפה את דגם ה-Xiaomi Band 7 Pro הקודם אותו סקרנו בעבר.

צמיד הכושר החכם מגיע עם גוף מתכתי בעובי 9.99 מ”מ המשלב מסך AMOLED גדול יותר לעומת הדור הקודם של 1.74 אינץ’ לעומת 1.64 אינץ’, מסך המגיע ברזולוציית 336×480, בהירות של עד 600 ניט וציפוי Gorilla Glass 3 לעמידות מוגברת.

מבחינת הפיצ’רים שלו, הצמיד מציע אפשרות מעקב אחרי מעל 150 פעילויות ספורט שונות עם רכיב GPS מובנה למעקב אחר מיקום המשתמש בזמן פעילות, זאת לצד הפיצ’רים המוכרים בהם מדידת דופק, רווית החמצן בדם, מעקב שינה ועוד.

סוללת ה-289mAh המובנית תציע עד 14 ימי שימוש במצב רגיל או עד 6 ימים עם תצוגה פועלת תמיד (AOD).

רצועת ה-Xiaomi Band 8 Pro (מקור שיאומי)
צמיד ה-Xiaomi Band 8 Pro (מקור שיאומי)

מקבוצת המילטון נמסר:

שוק השעונים החכמים קיבל תאוצה מפתיעה בקרב הקהל הישראלי ואנחנו נרגשים מאד לספק ללקוחותינו שעונים שמציעים שדרוג משמעותי לחוויית המשתמשים.

מחירים

שלושת שעוני ה-Xiaomi Watch ורצועת ה-Xiaomi Band 8 Pro החדשים זמינים לרכישה בארץ, כאשר מחירם עומד על:

  • שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro במחיר של 1349 ש”ח.
  • שעון ה-Xiaomi Watch 2 במחיר של 1049 ש”ח.
  • שעון ה-Xiaomi Watch S3 במחיר של 794 ש”ח.
  • רצועת ה-Xiaomi Band 8 Pro במחיר של 389 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים