אפל צפויה להציג כמות גדולה של מכשירים חדשים בסתיו הקרוב

Apple Store (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Apple Store (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

חברת אפל (Apple) צפויה להציג אוסף גדול ונרחב של מכשירים חדשים לקראת סוף 2022 ותחילת 2023, כך לפי כתב אתר בלומברג מארק גורמן (Mark Gurman), המעיד על כך שהחברה תציג אוסף מכשירים שיכלול 4 דגמי אייפון, 3 דגמי שעוני אפל, שני זוגות ניידי מקבוק ומחשבי מק, אייפדים חדשים, ולבסוף – גרסאות חדשות לסטרימר ה-Apple TV ולרמקול ה-HomePod.

כנס המפתחים WWDC 2022 הביא איתו כמה שינויים גדולים לאקוסיסטם של החברה, ובראשם ההכרזה על שבב ה-Apple M2 וניידי ה-MacBook Air ו-MacBook Pro 13 שהתבססו עליו, יחד עם מערכות ההפעלה iOS 16 ו-macOS Ventura.

עם זאת, נראה כי היה מדובר רק על יריית הפתיחה של אפל, שסימנה רענון עמוק וגדול במיוחד למוצרי החברה עם מכשירי אייפון, מק, מקבוק ומוצרים חדשים נוספים שצפויים להיחשף בתקופה הקרובה.

iPhone 14

בראש רשימת המוצרים החדשים של אפל ניתן יהיה למצוא את סדרת מכשירי האייפון 14, הדור הבא של מכשרי האייפון שיגיעו ב-4 גרסאות שונות ולראשונה עם הבדלי חומרה משמעותיים בין הדגמים השונים בסדרה.

צמד מכשירי ה-iPhone 14 Pro / Pro Max צפוי להגיע עם שבב ה-Apple A16 הבא של החברה, להשתמש במצלמת 48 מגה-פיקסל חדשה ולהציג עיצוב משופר שיסיר את המגרעת בחלק העליון של המסך.

לעומתם, צמד דגמי ה-iPhone 14 הנוספים יתבססו על שבב ה-Apple A15 הקודם של החברה, בדומה למכשירי ה-iPhone 13, כאשר דגם המיני בעל מסך ה-5.4 אינץ’ יוחלף בדגם עם מסך בגודל 6.7 אינץ’.

מחשבים חזקים יותר

בתחום המחשבים, כפי שהדלפות קודמות כבר ציינו, אפל צפויה לבצע רענון מלא למחשבי המק והמקבוק, שיכללו גרסאות חדשות למחשבי ה-Mac mini, Mac Pro וניידי ה-MacBook Pro 14/16, שיתבססו על גרסאות המעבדים M2, M2 Pro ו-M2 Ultra’ שיחליפו את שבבי ה-Apple M1 Pro/Max/Ultra. מחשב ה-Mac Pro צפוי להגיע גם עם שבב M2 Extreme חזק עוד יותר.

המידע החדש גם רומז כי נייד ה-MacBook Air 15 שנמצא בפיתוח תחת שם הקוד J515 וצפוי להגיע לשוק ב-2023 יכלול כנראה את הדור השלישי של שבבי אפל, ה-Apple M3, שצפוי להגיע למחשבים נוספים, בהם גרסת MacBook Air עתידית המזוהה בשם הקוד J513, מחשב iMac שמזוהה כ-J433 ומחשב מקבוק בגודל 12 אינץ’.

נייד ה-MacBook Pro 16 (מקור אפל)

אייפד פרו עם מסך גדול יותר

סדרת האייפדים הבאה של אפל תכלול צמד גרסאות iPad Pro שיגיעו עם מסכי 11 ו-12.9 אינץ’ (דגמי J617 ו-J620 ) ויתבססו על שבב ה-M2. יחד איתם צפוי להיחשף גם דגם אייפד בסיסי חדש, וקיים צפי לדגם עתידי יותר של האייפד שיגיע עם מסך בגודל 14~15 אינץ’.

שעוני SE ו-Apple Watch חדשים

בעבור חובבי שעוני ה-Apple Watch, אפל צפויה להציג את הדור הבא של שעוני החברה שיכלול הפעם 3 תצורות שונות, שעוני SE בתקציב נמוך, שעוני Series 8 שיחליפו את ה-Series 7, ולבסוף, גרסה מוקשחת (rugged) ועמידה יותר בעבור משתמשים בתחום ספורט האקסטרים.

השעונים צפויים להתבסס על שבב S8 חדש, שעל פי הדיווחים זהה למדי לשבב ה-S7, גם זה היה זהה ל-S6 המוקדם יותר בתורו.

שעון Apple Watch Series 7 (תמונה: Apple)
שעון Apple Watch Series 7 (תמונה: Apple)

אוזניות איירפודס, HomePod ו-Apple TV

לבסוף, שלושה מוצרים חדשים שצפויים להגיע לשוק הם דגם חדש לאוזניות ה-AirPods של אפל שיחליף את ה-AirPods Pro, גרסה חדשה לסטרימר ה-Apple TV, המוכרת כרגע תחת שם הקוד J255, אשר צפויה להחליף את דגם ה-Apple TV 4K 2021 הנוכחי ולהתבסס על שבב ה-Apple A14, ורמקול HomePod חכם חדש, המוכר כרגע תחת שם הקוד B620, שנועד להחליף את רמקול ה-HomePod mini הזעיר ולהגיע בגודל דומה יותר לרמקול ה-HomePod המקורי מ-2017.

אין ספק כי מדובר על טווח רחב מאוד של מוצרים חדשים שצפויים להגיע מאפל במהלך השנה הקרובה, עם צפי השקה של חלק מהמוצרים החדשים ברבעון האחרון של שנת 2022 וחלקם במהלך המחצית הראשונה של 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים